MAY TOHUMdan yeni reklam maskotu
MEHMET AMCA
MAY Tohumun marka çalışmaları kapsamında geliştirilen yeni reklam maskotu Mehmet Amcanın tanıtıldığı toplantıda, devam etmekte olan gelişim ve yenilenme projeleri konusunda da bilgi verildi.
MAY Tohumun marka çalışmaları kapsamında geliştirilen yeni reklam maskotu Mehmet Amcanın tanıtıldığı toplantıda, devam etmekte olan gelişim ve yenilenme projeleri konusunda da bilgi verildi.
Uluslararası rekabetin en ciddi şekilde yaşandığı Türkiye tohum pazarında elde ettiği uzun dönemli başarı için başta çiftçiler ve tüm paydaşlarına teşekkür ile konuşmasına başlayan MAY Tohum Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Hamdi Çiftçiler, MAY Tohumun odaklanma hedefli yeni strateji çalışmaları ile ilgili bilgi verdi. Çiftçiler "Hedef pazarlarda marka olma yolculuğumuz 2005 yılında başladı. O günden bu yana ülkemizde ve uluslararası pazarda yatırımlarımızı hızlandırdık. Başarılı Ar-Ge çalışmalarımız ve sürekli gelişim halindeki teknolojik yeteneklerimizle ürün odaklı büyüme ataklarımızı Türkiye ile aynı anda Uluslararası piyasalara da taşıyoruz " dedi. MAY Tohum reklam ve iletişim çalışmaları hakkında bilgi veren Marka İlişkileri Müdürü Arife Büyükyazı; "Türkiyeden başlayarak şirketimizin marka algısı durumunu ölçümleyen araştırmalar yaptırdık dedi.

Sayı: 933 - Sayı'nın Kapağı