Kırcı: Bursadaki boşluğu doldurduk

Kırcı Şirketler Grubu tarafından 2010 yılının en önemli yatırımları arasında yer alan Kırcı Çarşı, farklı konsepti ve kaliteli alışveriş anlayışı ile Bursalıların ilgi odağı haline geldi.
Alışveriş merkezlerini tercih eden tüketicilerin rotasını artık yüksek kira gideri olan lüks tüketime yönelik merkezlerden, kaliteli ve ekonomik alışveriş yapabileceği yerlere çevirdiğini kaydeden Kırcı Çarşı Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Kırcı; "Kırcı Çarşı olarak Bursada bu boşluğu doldurduk dedi.
Türkiyede 2010 yılının ilk çeyreği itibariyle alışveriş merkezi sayısının 225e kiralanabilir alanın da 5 milyon 600 bin metrekareye ulaştığına değinen Kırcı, İstanbul Bakırköyde Gallerianın açılışıyla birlikte Türkiyenin AVMlerle tanıştığını hatırlatarak şunları kaydetti: "AVMler hayatımızda önemli bir yer kazandı. Ankara, İstanbul gibi metropoller, başta Bursa olmak üzere Denizli, Eskişehir ve Gaziantep gibi büyük Anadolu kentleri bu yeni tüketim modelinde başı çekiyor. Bu yayılma sürecinde AVMleri tercih eden tüketicilerin tercihleri de çeşitlenmeye ve ayrışmaya başladı. Tüketicilerin önemli kısmının üst orta, orta sınıf olduğunu göz önünde bulundurursak lüks tüketime yönelik alışveriş merkezleri haricinde kaliteli ve bol ürün çeşidini uygun fiyatlarla tüketicilerle buluşturan merkezlere de talep oluştu. Geçtiğimiz Nisan ayı içerisinde açılışını gerçekleştirdiğimiz Kırcı Çarşıda hedef kitlesini bu grup olarak belirledi.Geride bıraktığımız dönemi düşünürsek, sevinerek söylemeliyim ki Kırcı Çarşı Bursada var olan bu boşluğu çok iyi doldurdu.
KIRCI ÇARŞI KENDİ KULVARINI AÇTI
Halen inşası süren 2.8 milyon metrekare AVM olduğunu ve 2012 yılı sonunda toplam arzın 8 milyon metrekareye erişeceğinin tahmin edildiğini dikkati çeken Kırcı, bin kişiye düşen kiralanabilir AVM alanı olarak Türkiyenin Avrupa ortalamasının halen çok gerisinde bulunduğuna vurgu yaptı. Kırcı, Kırcı Çarşının da bu farklılaşmayı yakalamayı hedefleyerek kendi kulvarımızı açmak istedik şeklinde konuştu.

Sayı: 740 - Sayı'nın Kapağı