Sürekli gelişim içerisinde
: FURKAN OFSET
"Bursada Bir Marka olma yolunda 1986da Tahtakalede iki odalı bir ofiste faaliyetine başlayan Furkan Ofset, bugün dünya çapında geçerli renk yönetim sistemi sunan Alman devi Fogradan sertifika almaya hazırlanıyor.
MURAT Eryağanın girişimleriyle 1986 yılında Tahtakelede bir ofiste hizmet vermeye başlayan Furkan Ofset, şu an ikinci kuşak ile birlikte kararlı ve planlı adımlarla büyümesini sürdürüyor. Furkan Ofset kurucusu ve Yönetim Kurulu Başkanı Murat Eryağan, "Japon malı Ricoh marka ufak bir baskı makinesi ile yola çıktım. Azimle çalışmamın sonucu, birçok başarıya ödüllere ve memnun müşterilere sahip olduk. 1997 yılında sektöre destek ve bütün matbaacıların ortak sıkıntısı olan film ve grafik ihtiyacını sağlamak amacıyla Dört Renk firmasını kurduk. 2000 yılında bir ilke daha imza atarak Heidelberg marka 4 renkli makinesini hizmete sunduk. 2002 yılında ilk CTP teknolojisini Bursayla tanıştırdık, ardından sektörümüzde yine bir ilk olarak kalite belgesine sahip matbaa unvanını kazandık. Yeniliklerine hız kesmeden devam eden firmamız, daha yüksek iş kalitesi, daha iyi hizmet ve hep daha fazlası için 2005 yılından itibaren 5 bin metrekare kapalı alana kurulmuş olan yeni tesislerine taşındı dedi.
Buraya taşındıktan bir yıl sonra yeni yatırımlarıyla sektörünün geleceğini oluşturan dijital teknolojisini faaliyete geçirdiklerini belirten Murat Eryağan, e-ticaret siteleri ile matbaacılık ihtiyaçlarını giderme amaçlı baskı alışverişini sanal ortama taşıdıklarını söyledi.
BASKIYA YENİ ANLAYIŞ GELİYOR
2007 yılında baskı sonrasında tanınmış markalarla ekipmanlarını güçlendirdiklerini dile getiren şirket Genel Müdür Yardımcısı Furkan Eryağan ise, faaliyetleri hakkında şu bilgilere yer verdi; "2009 yılında 5 renkli 70x100 Heidelberg Ofset baskı makinesi ve Heidelberg CTP makinesi parkımızdaki yerini aldı.
Furkan Ofsette bir yaşam şekline dönüştürdüğümüz sürekli hareketlilik ve gelişim, sahip olduğumuz gücün en önemli kaynağıdır. Her zaman yaptığı gibi yeni hedefler, yeni yatırımlar peşinde koşan Furkan Ofset, sektörünün Bursadaki öncüsü ve lideri olmanın verdiği sorumlulukla tüm meslektaşlarına örnek oluyor. Bir taraftan baskı makinelerine otomatik renk ölçüm sistemini kurmaya hazırlanırken, çok yakın bir zamanda altyapı ve eğitimlerini tamamlayıp, dünya çapında geçerli renk yönetim sistemi sunan Alman devi Fogradan sertifika alacak olan Furkan Ofset, tüm baskılarına sürekli kalite ve renk standardını da getirerek ofset baskı dünyasında yeni bir anlayışın da öncüsü olma yolunda önemli bir adım atıyor. Küçük ya da büyük her çalışmamıza yansıyan özverimiz, yönetim ve üretimde yakaladığımız eşsiz uyum, tüm birimlerimizde yaşanan gelişimin ritmiyle hareketleniyor, bu hareketle her geçen gün daha da büyüyoruz. Müşteri ilişkilerinde her zaman gerçekçi, dürüst, pozitif yaklaşımlar ve sağlıklı bir iletişimin gerekliliğine inanan Furkan Ofsette müşteri ile aynı dil konuşulur, istek ve ihtiyaçlar en iyi şekilde algılanır, uygulamaya geçilir ve "pürüzsüz bir şekilde sonuçlandırılır.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ TOZ PEMBE
Bu bilinçle hareket eden müşteri temsilcilerimiz, iş kalitesinden ödün vermeksizin, çalışmaların her aşamasında iletişimin birinci basamağı olur, objektif ve gerçekçi yaklaşımları ile iş takibinde müşterinin yokluğunu aratmazlar. Bu yüzden müşteri ilişkilerinde rengimiz daima toz pembe olmuştur.
: FURKAN OFSET
"Bursada Bir Marka olma yolunda 1986da Tahtakalede iki odalı bir ofiste faaliyetine başlayan Furkan Ofset, bugün dünya çapında geçerli renk yönetim sistemi sunan Alman devi Fogradan sertifika almaya hazırlanıyor.
MURAT Eryağanın girişimleriyle 1986 yılında Tahtakelede bir ofiste hizmet vermeye başlayan Furkan Ofset, şu an ikinci kuşak ile birlikte kararlı ve planlı adımlarla büyümesini sürdürüyor. Furkan Ofset kurucusu ve Yönetim Kurulu Başkanı Murat Eryağan, "Japon malı Ricoh marka ufak bir baskı makinesi ile yola çıktım. Azimle çalışmamın sonucu, birçok başarıya ödüllere ve memnun müşterilere sahip olduk. 1997 yılında sektöre destek ve bütün matbaacıların ortak sıkıntısı olan film ve grafik ihtiyacını sağlamak amacıyla Dört Renk firmasını kurduk. 2000 yılında bir ilke daha imza atarak Heidelberg marka 4 renkli makinesini hizmete sunduk. 2002 yılında ilk CTP teknolojisini Bursayla tanıştırdık, ardından sektörümüzde yine bir ilk olarak kalite belgesine sahip matbaa unvanını kazandık. Yeniliklerine hız kesmeden devam eden firmamız, daha yüksek iş kalitesi, daha iyi hizmet ve hep daha fazlası için 2005 yılından itibaren 5 bin metrekare kapalı alana kurulmuş olan yeni tesislerine taşındı dedi.
Buraya taşındıktan bir yıl sonra yeni yatırımlarıyla sektörünün geleceğini oluşturan dijital teknolojisini faaliyete geçirdiklerini belirten Murat Eryağan, e-ticaret siteleri ile matbaacılık ihtiyaçlarını giderme amaçlı baskı alışverişini sanal ortama taşıdıklarını söyledi.
BASKIYA YENİ ANLAYIŞ GELİYOR
2007 yılında baskı sonrasında tanınmış markalarla ekipmanlarını güçlendirdiklerini dile getiren şirket Genel Müdür Yardımcısı Furkan Eryağan ise, faaliyetleri hakkında şu bilgilere yer verdi; "2009 yılında 5 renkli 70x100 Heidelberg Ofset baskı makinesi ve Heidelberg CTP makinesi parkımızdaki yerini aldı.
Furkan Ofsette bir yaşam şekline dönüştürdüğümüz sürekli hareketlilik ve gelişim, sahip olduğumuz gücün en önemli kaynağıdır. Her zaman yaptığı gibi yeni hedefler, yeni yatırımlar peşinde koşan Furkan Ofset, sektörünün Bursadaki öncüsü ve lideri olmanın verdiği sorumlulukla tüm meslektaşlarına örnek oluyor. Bir taraftan baskı makinelerine otomatik renk ölçüm sistemini kurmaya hazırlanırken, çok yakın bir zamanda altyapı ve eğitimlerini tamamlayıp, dünya çapında geçerli renk yönetim sistemi sunan Alman devi Fogradan sertifika alacak olan Furkan Ofset, tüm baskılarına sürekli kalite ve renk standardını da getirerek ofset baskı dünyasında yeni bir anlayışın da öncüsü olma yolunda önemli bir adım atıyor. Küçük ya da büyük her çalışmamıza yansıyan özverimiz, yönetim ve üretimde yakaladığımız eşsiz uyum, tüm birimlerimizde yaşanan gelişimin ritmiyle hareketleniyor, bu hareketle her geçen gün daha da büyüyoruz. Müşteri ilişkilerinde her zaman gerçekçi, dürüst, pozitif yaklaşımlar ve sağlıklı bir iletişimin gerekliliğine inanan Furkan Ofsette müşteri ile aynı dil konuşulur, istek ve ihtiyaçlar en iyi şekilde algılanır, uygulamaya geçilir ve "pürüzsüz bir şekilde sonuçlandırılır.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ TOZ PEMBE
Bu bilinçle hareket eden müşteri temsilcilerimiz, iş kalitesinden ödün vermeksizin, çalışmaların her aşamasında iletişimin birinci basamağı olur, objektif ve gerçekçi yaklaşımları ile iş takibinde müşterinin yokluğunu aratmazlar. Bu yüzden müşteri ilişkilerinde rengimiz daima toz pembe olmuştur.
Sayı: 779 - Sayı'nın Kapağı