Şirketler

Perakende mağazalarla büyüyecek

Perakende mağazalarla büyüyecek
Küçük Çiftlik
"Kendisi küçük, lezzeti büyük gibi hem mütavazi hem de iddialı bir sloganla faaliyetlerini sürdüren Küçük Çiftlik, tamamen kurumsallaşan markasıyla perakende mağazacılığa yöneldi.
"Kendisi küçük, lezzeti büyük gibi hem mütevazi hem de iddialı bir sloganla faaliyetlerini sürdüren Küçük Çiftlik, tamamen kurumsallaşan markasıyla perakende mağazacılığa yöneldi.
Geniş ürün yelpazesiyle 1979 yılından beri süt ürünleri sektöründe faaliyet gösteren Küçük Çiftlik, son dönemde kurumsallaşma adına yaptığı yatırımlarla dikkatleri üzerine çekti. Logosunu ve vizyonunu baştan aşağı yenileyen Küçük Çiflik, kurucusu İsmail Uyanık ve oğlu Ali Uyanıkın idaresinde büyümeye devam ederken, 3. kuşak olarak firmaya dahil olan Kadir Uyanıkın bakış açısıyla da marka değerini artırdı.
Başarıyı doğallık ve kaliteden ödün vermeyen yapısıyla yakalayan Küçük Çiftlikin 4 bin metrekare alan üzerine kurulu 2 bin metrekarelik tesiste günlük 30 ton süt işlediğini belirten Ali Uyanık, sütten elde edilebilecek tüm ürünlerin portföylerinde yer aldığını söyledi.
Geçtiğimiz yıldan bu yana kendi satış noktalarını oluşturmaya başladıklarını ifade eden Ali Uyanık, bundan sonraki stratejilerinin de bu yönde olacağını vurguladı. Hali hazırda 2si Kestel, 1i Setbaşı, 1i Hat Caddesi ve 1i de fabrika girişinde olmak üzere 5 mağazaya sahip olduklarını dile getiren Ali Uyanık, Bursa ve ilçeleri dışında Yalova, İstanbul, Eskişehir, Ankara, ve Balıkesirde de satışları olduğunu belirtti.
KALİTEDE ÇOK İDDİALIYIZ...
Firmanın genç kuşağı Kadir Uyanık ise, gelişim ve büyüme konusundaki kararlığıyla dikkatimizi çekti. Veterinerlik Fakültesi 4üncü sınıf öğrencisi olan Kadir Uyanıkın en büyük hayali süt çiftliğini de bünyesinde bulunduran entegre bir tesis kurmak. Bu işe olan ilgisi nedeniyle tüm boş zamanlarını fabrikada geçiren Kadir Uyanık, tonaj olarak bakıldığında küçük gibi görünen şirketlerinin kalite konusunda ulusal markalarla yarışacak düzeyde olduğunu söyledi. Kadir Uyanık, ürün yelpazesinin arttırılmasına yönelik büyük hedeflerinin olduğunu da sözlerine ekledi.

Sayı: 928 - Sayı'nın Kapağı