Marketing Türkiye ve Akademetre Re­search and Strategic Planning iş birli­ğiyle gerçekleştirilen The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri sahiplerine kavuştu. 19 Ocak’ta Hilton İstanbul Bomonti Hotel’de 9.su düzenlenen törene, iş dünyası­nın öncü markaları, medya ajanslarının ku­rucuları ile yöneticilerinin yanı sıra Özdilek Ev Tekstili adına Özdilek Holding Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü Sedat Ya­mansucu da katıldı.

AKADEMETRE tarafından gerçekleştirilen “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırması sonuçlarına göre 70 farklı katego­ride “Yılın İtibarlıları” halk jürisi tarafından belirlendi. 12 ilde toplam bin 200 kişiyle yapı­lan yüz yüze görüşmeler sonucunda, yılın en başarılı markaları, reklam, medya planlama ve halkla ilişkiler ajansları ödüllerini düzen­lenen törende aldı.

Kendi kategorisinde yer alan markaları ge­ride bırakarak birinci olan Özdilek Ev Tekstili, 2,3 GAP skoru ve 0,7 sektör ortalamasıyla marka gücünü kanıtladı. Enerjinin ve coşku­nun bir an bile düşmediği gecede Özdilek adına ödül alan Sedat Yamansucu, halk oyla­masında yılın itibarlısı seçilmekten dolayı duyduğu mutluluğu dile getirerek yaptığı ödül konuşmasında ekibine, partner ajans­lara ve Özdilek’i oylayan tüm katılımcılara teşekkürlerini iletti.

Özdilek, faaliyet gösterdiği tüm alanlarda, misafirlerinden aldığı güçle oluşturduğu iti­barı korumaya ve bu itibarı daha da sürdürü­lebilir kılmak için çalışmalarına devam edecek.