Las Vegas’ta düzenlenen AAPEX - Automotive Aftermarket Expo, 126 binden fazla iş profesyonelini bir araya getirdi. Katılımcıların yeni ürünleri, teknolojileri ve sektördeki yenilikleri yakından inceleme fırsatı bulduğu fuarda Türkiye’den de yaklaşık 40 firma açtıkları stantlarda ürünlerini sergileme fırsatı buldu. Türkiye’de otomotiv sektörünün öncü şehirleri arasında bulunan Bursa ise BTSO’nun öncülüğünde 45 kişilik ekiple fuarı ziyaret etti. Bursa iş dünyası temsilcileri, küresel pazarı domine eden üreticiler ve tedarikçilerle bir araya geldi.

Gülmez: “İş

dünyamıza önemli katkılar sağlıyor”

AAPEX’e önceki yıllarda da katıldıklarını belirten Nilüfer Organize Sanayi Bölgesi (NOSAB) ve EG Pres-EG Süspansiyon Yönetim Kurulu Başkanı Erol Gülmez, “Birlikte çalıştığımız firmalar da bu fuarda katılımcı olarak yer alıyor.

Her yıl olmasa da iki yılda bir, katılımcı ve ziyaretçi olarak yer aldığımız bu fuar, iş dünyamıza önemli katkılar sağlıyor” dedi.

Ertan: “Bursa

olarak lider

konumdayız”

BTSO Meclis Üyesi Yusuf Ertan, dünyadaki 1,5 milyar aracın yollarda kalmasını sağlayan en yeni ürün, hizmet ve teknolojilerin AAPEX kapsamında sergilendiğini söyledi.

BTÜ’den asansör üretimini kolaylaştıracak buluş BTÜ’den asansör üretimini kolaylaştıracak buluş

Ertan, “Bursa, ülkemizde otomotiv endüstrisinin lider şehirleri arasında bulunuyor.

Fuara katılan sektör temsilcilerimiz, dünyanın dört bir yanındaki üreticiler ve tedarikçilerle bir araya gelirken, yeni işbirlikleri ve sektördeki yenilikleri yakından incelemek için de fırsat buluyor” dedi.

Sabuncu: “AAPEX, Amerika

kıtasının tamamına hitap ediyor”

Uludağ Otomotiv Endüstrisi İhracatçıları Birliği (OİB) Başkan Yardımcısı Orhan Sabuncu, otomotiv tedarik sanayi fuarı olan AAPEX’e üçüncü kez katıldıklarını söyledi. Fuara, Ticaret Bakanlığı öncülüğünde milli katılım düzenledikleri belirten Sabuncu, 30 firmayla 600 metrekarelik alanda stant açtıklarını ifade etti. Orhan Sabuncu, “Bu fuara katılan firmalar, sadece Amerika Birleşik Devletleri’ne değil, bütün Amerika kıtasına hitap etmiş oluyor. Burada büyük bir pazar var. Önümüzdeki yıllarda daha fazla metrekarelerle fuarda yer almayı hedefliyoruz” diye konuştu.

Parladı: “Amerika pazarına da ürün satmak istiyoruz”

Parladı Metal firmasını temsilen fuara katılan Mehmet Parladı, BTSO’nun düzenlediği fuara ziyaretçi olarak katıldıklarını belirterek, “Burada sac verdiğimiz firmaların da stantları var. Hem bu firmalarımıza destek vermek hem de sektördeki yenilikleri yakından görmek için buradayız. Destekleri için Odamıza teşekkür ederim” diye konuştu.