BEKSİAD, UTİB ve UHKİB destekleriyle düzenlenecek fuar, dinamik yapısıyla sektör temsilcilerini buluşturacak.

Sektörün kalbinin attığı fuara yurt dışından 1.000’den fazla yabancı iş profesyonelinin gelmesi beklenirken, modernize edilen fuar alanında ziyaretçilere trend alanları, seminerler, defile ve açık diyalog alanlarıyla yeni nesil bir fuar deneyimi yaşatılacak.

Yeni nesil fuar deneyimi

Fuarın basın lansmanında konuşan BTSO Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Burkay, Junioshow Fuarı’nın Ocak ayında KFA Fuarcılık imzasıyla çok daha güçlü ve donanımlı bir nitelik kazandığını belirterek “Modernize ettiğimiz fuar alanımızda, trend alanlarımızla, çocuk modasına ilişkin yenilikçi, akıllı ve sürdürülebilir üretim için farklı bakış açılarının değerlendirileceği seminerlerimizle, Junio Fashion Show’umuzla, açık diyalog alanlarımızla, Bursa’da yeni nesil bir fuar deneyimini hep birlikte gerçekleştirmiş olacağız. Fuar kapsamında yaklaşık 1.000 yabancı alıcı sektör temsilcilerimizle bir araya gelecek” diye konuştu.

UTİB Başkanı Pınar Taşdelen Engin de, “Junioshow Fuarı da sektörün ihracat potansiyelinin karşılığını bulması noktasında stratejik önemi yüksek bir organizasyon. UTİB olarak fuarın paydaşı olmanın heyecanını yaşıyoruz” dedi.

BTÜ’nün radarı orman yangınlarını erken tespit edecek BTÜ’nün radarı orman yangınlarını erken tespit edecek

UHKİB Başkanı Nüvit Gündemir ise, “Junioshow, Bursa başta olmak üzere, ülke genelinde bebek çocuk hazır giyim sektörünün dünyaya açılan kapısı haline geldi” ifadelerini kullandı.

BEKSİAD Başkanı Ömer Yıldız da, “BTSO Yönetim Kurulu Başkanımız İbrahim Burkay sektörümüze önemli bir destek veriyor. KFA Fuarcılık ile yeni bir döneme girdik” açıklamalarında bulundu.

BTSO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İsmail Kuş, Bursa’nın son yıllarda küresel arenada önemli bir başarı hikayesi yazarken, bebe çocuk konfeksiyonu sektörünün şehrin sürükleyici güçlerinden birisi olmayı başardığını söyledi.