Korusu yeni ambalajında
"Türkiye'nin en yumuşak suyu" sloganıyla faaliyetini sürdüren Korusu, 0,5 ve 1,5 litrelik ambalajlarından sonra şimdi de 5 ve 10 litrelik ambalajlarda tüketiciye ulaşıyor.
1994 yılında sektöre giren firmalarının bir çok yeniliğe imza atarak yükseldiğini belirten Korusu Yönetim Kurulu Üyesi Turgut Topçu, "Amacımız, mevcut ürünlere ilave olarak bu yıl bardak su ve 19 litre dönüşümsüz PET su da üretmektir. Bu sayede Korusu bütün kitlelere hitap edebilen bir marka haline gelecektir" dedi. 0,5 sertlik derecesi ile "Türkiye'nin en yumuşak suyu" olarak ünlenen Korusu'nun bu sayede Türk insanının damak tadına uygun bir su olarak çok önemli bir avantaja sahip olduğunun altını çizen Topçu, "Hedefimiz yeni bayilerle Türkiye'nin tamamında yer almak" dedi.

Sayı: 609 - Sayı'nın Kapağı