Zeytinde dünya markası Durmaz
Uluslararası Ürün ve Serviste Mükemmeliyet Ödülü (Madrid), Yiyecek İçecek Milenyum Ödülü (Paris), En iyi Kalite ve Ticari İsim Platin Teknoloji Ödülü, HACCP, DIN EN ISO sertifikalarına sahip olan Durmaz Zeytin, modern teknolojilerle gerçekleştirdiği üretiminin yüzde 80'i ihraç ediyor.
Yeni ürünler
Geçtiğimiz yıla oranla ihracatını yüzde 10 oranında artırmayı hedefleyen Durmaz Zeytin, satışını daha da artırmak için yeni ürünler hazırlıyor. Yaklaşık 100 personelle çalıştıklarını ve aylık 500 ton zeytin işleme kapasitesine sahip olduklarını belirten Durmaz Zeytinin sahibi Cahit Durmaz, "Dış piyasanın yanında iç piyasada da yüzde 10 büyümek istiyoruz. Türkiye'nin dört bir yanında şubesi bulunan DiaSa Süpermarketleri'nde çeşitli ürünlerimizin satışını gerçekleştiriyoruz. Durmaz Zeytin, DiaSa'nın yaygınlaşmasıyla beraber Türkiye'deki pazar payını da güçlendiriyor. Bu arada Ar-Ge departmanımızla yeni ve farklı lezzetler üretmek için kolları sıvadık. Amacımız zeytinde kalite ve lezzet standardını sürekli kılarak Türkiye'nin ihracat oranını artırmak" diye konuştu.
Uluslararası Ürün ve Serviste Mükemmeliyet Ödülü (Madrid), Yiyecek İçecek Milenyum Ödülü (Paris), En iyi Kalite ve Ticari İsim Platin Teknoloji Ödülü, HACCP, DIN EN ISO sertifikalarına sahip olan Durmaz Zeytin, modern teknolojilerle gerçekleştirdiği üretiminin yüzde 80'i ihraç ediyor.
Yeni ürünler
Geçtiğimiz yıla oranla ihracatını yüzde 10 oranında artırmayı hedefleyen Durmaz Zeytin, satışını daha da artırmak için yeni ürünler hazırlıyor. Yaklaşık 100 personelle çalıştıklarını ve aylık 500 ton zeytin işleme kapasitesine sahip olduklarını belirten Durmaz Zeytinin sahibi Cahit Durmaz, "Dış piyasanın yanında iç piyasada da yüzde 10 büyümek istiyoruz. Türkiye'nin dört bir yanında şubesi bulunan DiaSa Süpermarketleri'nde çeşitli ürünlerimizin satışını gerçekleştiriyoruz. Durmaz Zeytin, DiaSa'nın yaygınlaşmasıyla beraber Türkiye'deki pazar payını da güçlendiriyor. Bu arada Ar-Ge departmanımızla yeni ve farklı lezzetler üretmek için kolları sıvadık. Amacımız zeytinde kalite ve lezzet standardını sürekli kılarak Türkiye'nin ihracat oranını artırmak" diye konuştu.
Sayı: 612 - Sayı'nın Kapağı