Şaypa ulusal kimlik yolunda
Yerel market zincirlerinin Bursa'daki önemli markaları arasında yer alan Şaypa, ulusal kimlik kazanma yolundaki en önemli hedefine doğru hızlı adımlarla ilerliyor.
Eski Gemlik yolundaki merkez deposu, Yeşilyayla, Yıldırım, Ertuğrulgazi, Demiryolu, Teleferik, Dikkaldırım, Namazgah, Çarşamba, Ataevler, Mesken, Küçükbalıklı, Maksem, Bağlarbaşı, İhsaniye Maxima, Beşevler, Altıparmak, Ataevler Maxima ve Gemlik'teki 2 şubesiyle hızlı bir büyüme sergileyen Şaypa, bulunduğu sektörde sağladığı başarıyı korumayı ve ulusal pazarda etkinliğini artırmayı hedefliyor.
Bu hedef doğrultusunda çalışanlarını "işlerini doğru olarak yapmaları için eğiten, bireysel başarıları ve ekip çalışmalarını destekleyerek ödüllendiren Şaypa, tedarikçileri ile de sağlıklı ve iyi ilişkiler geliştirerek onlara gerekli desteği veriyor.
Sürekli araştırma, yenileme ve geliştirme
Müşterilerine kaliteli ürün ve hizmet sunmak için sürekli araştırma, yenileme ve geliştirme çalışmaları yapan Şaypa'nın müşterilerini mutlu kılmanın yollarını aradığını belirten Reklam ve Halkla İlişkiler Müdürü Bedirhan Bozali, "Firmamız, çalışanlarına verdiği değerin bir ölçütü olarak, çalışanlarının mutluluğunu ölçer ve onların mutluluğu için bu çalışmaları geliştirir. Ülke istihdamını artırmak için yeni iş olanakları sağlar. Ülke insanının aile bütçesine katkıda bulunmak için uygun satış fiyat politikaları belirler. Yüksek başarısına rağmen daima mütevazılığını korur. Kalite yönetim anlayışının tüm şartlarına uymak için çaba sarf eder. Şaypa, bu amaçlara ulaşabilmek için, çeşitli yönetim politikaları ve stratejiler belirler, yıllık hedefler koyar, sonuçları ölçer ve bu hedefleri sürekli iyileştirir"dedi.
Şaypa serüveninin Abdurrahman Şaylı'nın 1925'te gıda toptancılığı fikrini ortaya atması ve bu fikrini başarılı bir girişime dönüştürmesiyle başladığını dile getiren Bedirhan Bozali, gıda perakendeciliği alanındaki ilk atılımını ise 1995 yılında Bursa'da Yeşilyayla şubesini açarak yaptıklarını söyledi. 1995'ten bu güne kadar geçen süreçte, müşterilerinden aldığı güçle çok büyük başarılara imza attıklarını vurgulayan Bedirhan Bozali, "Bize bu imkanı sağlayan ve başarımıza başarı katan müşterilerimizi, düzenlediğimiz halk günlerinde kârsız satışlar yaparak onları sürekli olarak ödüllendirmeyi bir görev kabul ediyoruz. Faaliyet gösterdiği sektörde lider ve öncü olan Şaypa, 700 çalışanı, kurumsallaşmış organizasyon yapısı, geleceği başarı ile planlayan yönetimi ve ülke ekonomisine olan büyük katkısı ile daima Türk halkının yanında olmaya devam edecektir.
Müşteriler, tedarikçiler, çalışanlar, hissedarlar ve çevreden oluşan beş paydaşın sürekli mutluluğunu sağlarken, ulusal ve uluslararası pazarda başarılı bir şekilde örgütlenmiş ve tercih edilir hale gelmiş market zincirlerinden biri olmayı hedefliyoruz" diye konuştu.
En belirgin özellik; insana verilen değer
Tüm mağazalarında yaklaşık 20 bin metrekare alan üzerinde hizmet verdiklerini dile getiren Bozali, mevcut kapasitelerinin yüzde 80'ini kullandıklarını söyledi.
Şirketlerinin en önemli ve belirgin özelliğinin "insan"a verdiği değer olduğunu ifade eden Bozali, şöyle devam etti: "Mimari yapımızı ise görselliğin yanında tüketicilerimizin rahat bir şekil alışveriş yapacakları şekilde tasarladık. Mağaza giriş ve çıkış kapısından tutun, reyonlarımızın dizilişine kadar hepsi ince hesaplardan geçerek yapılır. Aylık ürün katalogları ve bültenleri çıkarmaktayız, bunların yanında çok yakın bir zamanda tüketicilerimize yönelik Şaypa Yaşam adı altında kültür, yaşam, aktüel, sanat ve sağlık konularını içeren ve 2 ayda bir yayımlanacak dergimizin hazırlık aşamasındayız. Bu dergimiz tüm halkımıza ücretsiz dağıtılacaktır.
Tüm mağazalarımızda ücretsiz müşteri servisi var ve müşterilerimizi istedikleri yere taşıyoruz. Şirketimizin sosyal sorumluluk anlamındaki çalışmalarından bahsedecek olursak 30 Ağustos Zafer Bayramında, bize bu bayramı hediye eden gazilerimizi (Türkiye Muharip Gazileri Derneği) ziyaret ederek derneğin belirlemiş olduğu adetçe ücretsiz alışveriş çeki verdik. Yine buna benzer olarak Şehitler Gününde Bursa Şehit Aileleri Derneğini ziyaret ederek derneğin belirlemiş olduğu şehit ailelerine 1 yıllık gıda yardımında bulunduk. Bursa Devlet Tiyatroları ile ortaklaşa çeşitli çalışmalar yaptık, müşterilerimize ücretsiz Tiyatro Günleri düzenledik. Çeşitli belediyelerimizin spor merkezlerinde öğrencileri forma sponsoru olduk ve bunlar gibi çeşitli çalışmalara imza attık, atmaya da devam edeceğiz.
Her mağaza çalışmamızda ülkemize yeni değerler kazandıracağımıza inanıyoruz. Kazandığımız değerleri tekrar ülkemize yatırıyoruz.
Bu bilinçlede çalışmaya devam edeceğiz."
Yerel market zincirlerinin Bursa'daki önemli markaları arasında yer alan Şaypa, ulusal kimlik kazanma yolundaki en önemli hedefine doğru hızlı adımlarla ilerliyor.
Eski Gemlik yolundaki merkez deposu, Yeşilyayla, Yıldırım, Ertuğrulgazi, Demiryolu, Teleferik, Dikkaldırım, Namazgah, Çarşamba, Ataevler, Mesken, Küçükbalıklı, Maksem, Bağlarbaşı, İhsaniye Maxima, Beşevler, Altıparmak, Ataevler Maxima ve Gemlik'teki 2 şubesiyle hızlı bir büyüme sergileyen Şaypa, bulunduğu sektörde sağladığı başarıyı korumayı ve ulusal pazarda etkinliğini artırmayı hedefliyor.
Bu hedef doğrultusunda çalışanlarını "işlerini doğru olarak yapmaları için eğiten, bireysel başarıları ve ekip çalışmalarını destekleyerek ödüllendiren Şaypa, tedarikçileri ile de sağlıklı ve iyi ilişkiler geliştirerek onlara gerekli desteği veriyor.
Sürekli araştırma, yenileme ve geliştirme
Müşterilerine kaliteli ürün ve hizmet sunmak için sürekli araştırma, yenileme ve geliştirme çalışmaları yapan Şaypa'nın müşterilerini mutlu kılmanın yollarını aradığını belirten Reklam ve Halkla İlişkiler Müdürü Bedirhan Bozali, "Firmamız, çalışanlarına verdiği değerin bir ölçütü olarak, çalışanlarının mutluluğunu ölçer ve onların mutluluğu için bu çalışmaları geliştirir. Ülke istihdamını artırmak için yeni iş olanakları sağlar. Ülke insanının aile bütçesine katkıda bulunmak için uygun satış fiyat politikaları belirler. Yüksek başarısına rağmen daima mütevazılığını korur. Kalite yönetim anlayışının tüm şartlarına uymak için çaba sarf eder. Şaypa, bu amaçlara ulaşabilmek için, çeşitli yönetim politikaları ve stratejiler belirler, yıllık hedefler koyar, sonuçları ölçer ve bu hedefleri sürekli iyileştirir"dedi.
Şaypa serüveninin Abdurrahman Şaylı'nın 1925'te gıda toptancılığı fikrini ortaya atması ve bu fikrini başarılı bir girişime dönüştürmesiyle başladığını dile getiren Bedirhan Bozali, gıda perakendeciliği alanındaki ilk atılımını ise 1995 yılında Bursa'da Yeşilyayla şubesini açarak yaptıklarını söyledi. 1995'ten bu güne kadar geçen süreçte, müşterilerinden aldığı güçle çok büyük başarılara imza attıklarını vurgulayan Bedirhan Bozali, "Bize bu imkanı sağlayan ve başarımıza başarı katan müşterilerimizi, düzenlediğimiz halk günlerinde kârsız satışlar yaparak onları sürekli olarak ödüllendirmeyi bir görev kabul ediyoruz. Faaliyet gösterdiği sektörde lider ve öncü olan Şaypa, 700 çalışanı, kurumsallaşmış organizasyon yapısı, geleceği başarı ile planlayan yönetimi ve ülke ekonomisine olan büyük katkısı ile daima Türk halkının yanında olmaya devam edecektir.
Müşteriler, tedarikçiler, çalışanlar, hissedarlar ve çevreden oluşan beş paydaşın sürekli mutluluğunu sağlarken, ulusal ve uluslararası pazarda başarılı bir şekilde örgütlenmiş ve tercih edilir hale gelmiş market zincirlerinden biri olmayı hedefliyoruz" diye konuştu.
En belirgin özellik; insana verilen değer
Tüm mağazalarında yaklaşık 20 bin metrekare alan üzerinde hizmet verdiklerini dile getiren Bozali, mevcut kapasitelerinin yüzde 80'ini kullandıklarını söyledi.
Şirketlerinin en önemli ve belirgin özelliğinin "insan"a verdiği değer olduğunu ifade eden Bozali, şöyle devam etti: "Mimari yapımızı ise görselliğin yanında tüketicilerimizin rahat bir şekil alışveriş yapacakları şekilde tasarladık. Mağaza giriş ve çıkış kapısından tutun, reyonlarımızın dizilişine kadar hepsi ince hesaplardan geçerek yapılır. Aylık ürün katalogları ve bültenleri çıkarmaktayız, bunların yanında çok yakın bir zamanda tüketicilerimize yönelik Şaypa Yaşam adı altında kültür, yaşam, aktüel, sanat ve sağlık konularını içeren ve 2 ayda bir yayımlanacak dergimizin hazırlık aşamasındayız. Bu dergimiz tüm halkımıza ücretsiz dağıtılacaktır.
Tüm mağazalarımızda ücretsiz müşteri servisi var ve müşterilerimizi istedikleri yere taşıyoruz. Şirketimizin sosyal sorumluluk anlamındaki çalışmalarından bahsedecek olursak 30 Ağustos Zafer Bayramında, bize bu bayramı hediye eden gazilerimizi (Türkiye Muharip Gazileri Derneği) ziyaret ederek derneğin belirlemiş olduğu adetçe ücretsiz alışveriş çeki verdik. Yine buna benzer olarak Şehitler Gününde Bursa Şehit Aileleri Derneğini ziyaret ederek derneğin belirlemiş olduğu şehit ailelerine 1 yıllık gıda yardımında bulunduk. Bursa Devlet Tiyatroları ile ortaklaşa çeşitli çalışmalar yaptık, müşterilerimize ücretsiz Tiyatro Günleri düzenledik. Çeşitli belediyelerimizin spor merkezlerinde öğrencileri forma sponsoru olduk ve bunlar gibi çeşitli çalışmalara imza attık, atmaya da devam edeceğiz.
Her mağaza çalışmamızda ülkemize yeni değerler kazandıracağımıza inanıyoruz. Kazandığımız değerleri tekrar ülkemize yatırıyoruz.
Bu bilinçlede çalışmaya devam edeceğiz."
Sayı: 550 - Sayı'nın Kapağı