Semih AYDIN – Göksel BAŞARAN

Lokantacılık ile yemek sektörüne 1996 yılında adım atan Kayra Yemek, emin adımlarla büyümesini sürdürüyor. 1999 yılında Catering sek­törüne adım atan ve 2018 yılında Bursa Organize Sanayi Böl­gesi’ndeki fabrikasına taşı­nan firma günlük 26 bin kişilik yemek kapasitesiyle Bursa’ya hizmet veriyor.

Kayra Yemek bünyesin­deki Kayfood ve Mesan Ka­ğıtçılık firmalarıyla da gücüne güç katıyor.

Aranan marka

Kayra Yemek’i çeyrek asır­lık başarıya taşıyan en önemli etkenlerin güven, çalışan mut­luluğu ve çizgilerini bozmadan yola devam etmek olduğunu vurgulayan firmanın Genel Müdürü Tayfun Kur­dal, “Her zaman Ar-Ge’ye büyük önem verdik, çok çalıştık ve işimize yatırım yaptık. 25 yıllık süreçte birçok zorlukla karşı karşıya kaldık. Ancak bu dönem­lerde dahi kalitemizden ve standartla­rımızdan asla ödün vermedik. Bu anlayışımız sayesinde Bursa’nın önde gelen firmaları tarafından aranan bir marka haline gelmeyi başardık” dedi.

Yıllardır Kayra Yemek’i tercih eden müşterilerimiz var. Artık onlarla aile gibi olduk. Bize kaliteli ham madde sağlayan, sundukları hizmet ve destek­lerle başarımızı sürdürülebilir kılan te­darikçilerimizin başarımızdaki payı büyük” şeklinde konuştu.

Mutfak teknolojilerinde öncü

Şahinler 70 yaşında Şahinler 70 yaşında

Sektörlerinde birçok teknolojik yeni­liği Bursa’ya getirdiklerinin al­tını çizen Kayra Yemek Genel Müdürü Tayfun Kurdal, “Tek­nolojiyi yakından takip ediyor ve sektörümüzde kullanılan makineleri kendimize uyarla­maya çalışıyoruz. Bu kap­samda deve boynu mikseri yurt dışından çok daha ucuz maliyetle Türkiye’de ürettik. Hem kendimiz kullandık hem de meslektaşlarımızın bu ma­kineyi kullanmasını sağladık. Tüm bunların yanı sıra güneş enerji sistemi ile ilgili de bir yatırımımız devam ediyor” diye konuştu.

Kayfood ile ihracat hedefi

Açıklamalarında Kayfood ile ilgili de bilgiler veren Kayra Yemek Genel Mü­dürü Tayfun Kurdal sözlerini şöyle ta­mamladı:

“Fine Gurme ve Dream Sauce marka­larımız var. Fine Gurme’de paket ye­mekler üretiyoruz. Dream Sauce ile de dünya soslarının hepsini imal ediyo­ruz. Buradaki hedefimiz üretimimizin yüzde 50’sini ihraç etmek. İhracata da Almanya ve Hollanda ile adım attık.”