Bursa' da lezzet ve kalite denildiğinde akla gelen ilk adreslerden biri olan Ülkü Pastanesi, 50. yılında yatırımlarla büyümesini sürdürüyor. Müşteriye daha yakın olmak hedefiyle üretim kapasitesini yüzde yüz artıran Ülkü Pastanesi, yıl sonuna kadar iki yeni şube açmayı planlıyor.
Nilüfer Ticaret Merkezi'nde 850 metrekare alanda kurulu yeni bir imalathane yatırımı yaparak, pastacılıkla alakalı tüm imalatı buraya taşıdıklarını ve üretim kapasitelerini yüzde yüz artırdıkları ifade eden Ülkü Pastanesi ikinci kuşak temsilcisi Mustafa Büyükyanbolu, yıl sonuna kadar kentin batı yakası ve Mudanya yolu istikametinde iki yeni şube açacaklarını söyledi. Klasikleşmiş pek çok tadın müşterilerden gördüğü büyük talebin kendilerini kapasite artırımına sevk ettiğini, ancak aranılan tadın bozulmaması için büyük çaba sarf ettiklerini söyleyen Mustafa Büyükyanbolu, bugün pek çok pastanenin artık talebi karşılamak için fabrikasyon üretime geçtiğini, Ülkü olarak buna karşı olduklarını, alışılmış tadın bozulmaması için birçok üründe eski usul imalatı terk etmediklerini ifade etti.
FABRİKASYONDAN KAÇINIYORUZ
Bu yatırımların Ülkü'yü endüstriyel üretime yönlendirmeyeceğinin altını çizen Büyükyanbolu, "Fabrikasyon üretim demek, Ülkü tadını bozmak demek. Biz ise Nalbantoğlu'ndan sonra İhsaniye Şubesi'ni açtığımızda bile onu korumak için çok emek verdik. Pastacı kreması denilen malzemeyi halen eski yöntemlerle imal ediyoruz. Klasikleşen tatlarımızdan olan ekler, bizim amiral gemisi ürünümüz. Ondaki tat farkını müşterimiz bizden önce fark ediyor. Nalbantoğlu'nda Babamız Numan Büyükyanbolu'nun müşteriler ile kurduğu çok samimi ve güvene dayalı bir ilişkisi var. Biz bunun önemini biliyoruz. Aynı tavırla ticaret hayatımızı sürdürmek istiyoruz. Yatırım ve büyümekten tek gayemiz bize ulaşmakta zorluk çeken müşteriye daha yakın olma çabasıdır şeklinde konuştu. Kırk metrekare dükkan ile markalaşarak, İhsaniye Şubesi ve Nilüfer Ticaret Merkezi'nde bulunan imalathane ve onun bünyesinde yer alan pastane hizmeti ile yaklaşık bin 400 metrekarede 40 personel ile hizmet verdiklerimi belirten Mustafa Büyükyanbolu, sürekli yeni tatlar denediklerini, klasiklere yenilerini eklediklerini ama hâlâ müşterilerin ekler, marşal ve tahinli konusunda yoğun talep gösterdiğine dikkat çekerek, onların tadını değişmeden sürdürmenin de kendilerine önemli bir sorumluluk yüklediğini vurguladı.
Nilüfer Ticaret Merkezi'nde 850 metrekare alanda kurulu yeni bir imalathane yatırımı yaparak, pastacılıkla alakalı tüm imalatı buraya taşıdıklarını ve üretim kapasitelerini yüzde yüz artırdıkları ifade eden Ülkü Pastanesi ikinci kuşak temsilcisi Mustafa Büyükyanbolu, yıl sonuna kadar kentin batı yakası ve Mudanya yolu istikametinde iki yeni şube açacaklarını söyledi. Klasikleşmiş pek çok tadın müşterilerden gördüğü büyük talebin kendilerini kapasite artırımına sevk ettiğini, ancak aranılan tadın bozulmaması için büyük çaba sarf ettiklerini söyleyen Mustafa Büyükyanbolu, bugün pek çok pastanenin artık talebi karşılamak için fabrikasyon üretime geçtiğini, Ülkü olarak buna karşı olduklarını, alışılmış tadın bozulmaması için birçok üründe eski usul imalatı terk etmediklerini ifade etti.
FABRİKASYONDAN KAÇINIYORUZ
Bu yatırımların Ülkü'yü endüstriyel üretime yönlendirmeyeceğinin altını çizen Büyükyanbolu, "Fabrikasyon üretim demek, Ülkü tadını bozmak demek. Biz ise Nalbantoğlu'ndan sonra İhsaniye Şubesi'ni açtığımızda bile onu korumak için çok emek verdik. Pastacı kreması denilen malzemeyi halen eski yöntemlerle imal ediyoruz. Klasikleşen tatlarımızdan olan ekler, bizim amiral gemisi ürünümüz. Ondaki tat farkını müşterimiz bizden önce fark ediyor. Nalbantoğlu'nda Babamız Numan Büyükyanbolu'nun müşteriler ile kurduğu çok samimi ve güvene dayalı bir ilişkisi var. Biz bunun önemini biliyoruz. Aynı tavırla ticaret hayatımızı sürdürmek istiyoruz. Yatırım ve büyümekten tek gayemiz bize ulaşmakta zorluk çeken müşteriye daha yakın olma çabasıdır şeklinde konuştu. Kırk metrekare dükkan ile markalaşarak, İhsaniye Şubesi ve Nilüfer Ticaret Merkezi'nde bulunan imalathane ve onun bünyesinde yer alan pastane hizmeti ile yaklaşık bin 400 metrekarede 40 personel ile hizmet verdiklerimi belirten Mustafa Büyükyanbolu, sürekli yeni tatlar denediklerini, klasiklere yenilerini eklediklerini ama hâlâ müşterilerin ekler, marşal ve tahinli konusunda yoğun talep gösterdiğine dikkat çekerek, onların tadını değişmeden sürdürmenin de kendilerine önemli bir sorumluluk yüklediğini vurguladı.
Sayı: 1086 - Sayı'nın Kapağı