Eğitim, ofis ve otel mobilyaları sektöründe tam entegre bir proje yönetim şirketi ve anahtar teslim çözüm ortağı olan Edumob Group, stratejik büyüme hedefleri ve yurt dışında artan markalaşma çalışmaları kapsamında kurumsallaşma çalışmalarına hız verirken, özellikle pandemi sonrasında değişen sosyal ve ekonomik şartlara hızlı entegre olmak adına misyon, vizyon ve stratejik hedeflerini tekrar gözden geçirerek gelecek odaklı hale getirdi.
Bursa’da 3 farklı lokasyonda toplamda 12.000 m2’si kapalı, 6500 m2’si açık alandan oluşan üretim tesislerinde 120 kişilik profesyonel mimari ve üretim ekibi ile AB, A.B.D. ve Körfez ülkeleri başta olmak üzere 50’ye yakın ülkeye mobilya ihracatı yapan Edumob Group, yönetim ekibinin de tam kadro katılımıyla ‘Vizyon-Misyon Geliştirme Çalıştayı’ düzenledi. Çalıştaya, Edumob Group Yönetim Kurulu Başkanı Metin Toy, firma Ceo’su Kaan Toy, Genel Koordinatörü Hakan Akbaşaran’ın yanı sıra Faveo Danışmanlık Genel Müdürü Dr. Barış Gül, Stratejik Yönetim Danışmanı Nuh Tufan Uzaslan ve Edumob Group’un tüm yöneticileri katılım sağladılar. 5 kıtada 400’den fazla prestijli kuruma, yenilik odaklı ve kaliteli çözümler sunarak uluslararası arenada da kayda değer bir başarı elde eden Edumob Group’un Faveo Danışmanlık ile birlikte gerçekleştirdiği çalıştayda, kurumsal değerler, pandemi sonrası güncellenen hedefler, mevcut vizyon ve misyonun stratejik hedeflerle uyumu, küresel pazarlarda pandemi sonrası fiyat-rekabet baskısı, değişimin şirketlere getirdiği zorluklar, kurumlarda değişen paradigmalar, dinamik planlamanın zorunluluğu, yeni konseptlere hızlı uyum ve değişen müşteri profilleri ele alındı.