İndirimli satışlara yeni düzenleme
Sanayi ve Ticaret Bakanı Zafer Çağlayan, kısa süreli ve sınırlı ürün satışının yapıldığı şok indirimlerin ortaya çıkardığı sıkıntıların giderilebilmesi, tüketicilerin yapılacak indirimli satışlar hakkında daha ayrıntılı bilgi sahibi olmasını sağlamak amacıyla, ilgili yönetmelikte değişiklik yapıldığını bildirdi.
Yeni mağaza açılışları, iş yeri tasfiyesi, iş yerinin taşınması ve mevsimin sona ermesi gibi nedenlerle işletmeler tarafından sık sık indirimli satışlara başvurulduğuna işaret Çağlayanın açıklamasına göre; indirimli satışlara ilişkin reklam ve ilanlarda, indirim miktarı veya oranı ile indirim döneminin başlama ve bitiş tarihleri zorunlu olarak belirtilecek. İki haftayı geçmeyecek indirimli satışlara ilişkin reklam ve ilanlarda ise satışa sunulan mal ve hizmetlerin miktarı, markası, modeli ve diğer özellikleri yanında indirim öncesi fiyatı ile indirimli fiyatının belirtilmesi ve söz konusu fiyatların yazılı reklam ve ilanlarda aynı büyüklükte gösterilmesi zorunlu olacak.
Sanayi ve Ticaret Bakanı Zafer Çağlayan, kısa süreli ve sınırlı ürün satışının yapıldığı şok indirimlerin ortaya çıkardığı sıkıntıların giderilebilmesi, tüketicilerin yapılacak indirimli satışlar hakkında daha ayrıntılı bilgi sahibi olmasını sağlamak amacıyla, ilgili yönetmelikte değişiklik yapıldığını bildirdi.
Yeni mağaza açılışları, iş yeri tasfiyesi, iş yerinin taşınması ve mevsimin sona ermesi gibi nedenlerle işletmeler tarafından sık sık indirimli satışlara başvurulduğuna işaret Çağlayanın açıklamasına göre; indirimli satışlara ilişkin reklam ve ilanlarda, indirim miktarı veya oranı ile indirim döneminin başlama ve bitiş tarihleri zorunlu olarak belirtilecek. İki haftayı geçmeyecek indirimli satışlara ilişkin reklam ve ilanlarda ise satışa sunulan mal ve hizmetlerin miktarı, markası, modeli ve diğer özellikleri yanında indirim öncesi fiyatı ile indirimli fiyatının belirtilmesi ve söz konusu fiyatların yazılı reklam ve ilanlarda aynı büyüklükte gösterilmesi zorunlu olacak.
Sayı: 600 - Sayı'nın Kapağı