Ocak ayında Junioshow Fuarı ile bebe ve çocuk kon­feksiyonu sektörünü, Mart ayında da Bursa Textile Show Fuarı ile tekstil sektö­rünü bir araya getiren BTSO, 3 aylık dönemde üyelerini farklı coğrafyalarda düzen­lenen uluslararası marka fuarlarla buluşturdu.

BTSO, 50 bini aşkın üye­sinden aldığı güçle Bursa iş dünyasının küresel are­nadaki rekabetçiliğini artırmak ve Bursa’yı Tür­kiye’nin en önemli ihracat merkezlerinden biri yapmak amacıyla çalışmalarını hız kesmeden sürdürüyor. Küre­sel Fuar Acentesi Projesi kapsamında şimdiye kadar 200’e yakın yurt dışı fuar or­ganizasyonuyla 7 binden fazla iş insanını yabancı müşterilerle buluşturan BTSO, Ticaret Bakanlığı ile birlikte düzenlediği sektörel ticaret heyetleri ile de firmaların ihracat yolculuğunda yanında olmaya devam ediyor. BTSO Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Bur­kay, Oda olarak üyelerinin dış ticaret hacmini ve katma değerli üretim potansiyelini güçlendirmek için yoğun mesai harcadıklarını söyledi.