BARGELLO, ulusal
pazarda markalaşıyor
Koku üretim ve pazarlama faaliyetlerini Bursada gerçekleştiren Bagello, 3 yıl önce açıldığı dış pazardaki satış nokta sayısında yurt içini yakaladı.
Ülkemizin genel misyonuna uyumlu olarak uluslararası marka oluşturmak ve bir Türk markası olarak yurt dışında kalıcı pazar sağlamak misyonuyla faliyetlerini sürdüren Bargello, Ar-Ge çalışmaları sonucunda insan sağlığına hiçbir açıdan zarar vermeyen ürün yelpazesi, uzman ve dinamik ekibi ile, sistemini sürekli geliştiren, gelişmeleri izleyen değil, bir fiil yanında olan, güvenilir, saygın ve tercih edilen bir kuruluş haline geldi. Müşterilerine en doğru ürünleri uygun fiyatlar ile sağlayan ve gelişen sektörün müşterilerini ihtiyaçları ile buluşturan Bargello, tüm dünyada etkili bir marka olma hedefiyle büyümesini sürdürüyor. Bargello Yönetim Kurulu Başkanı Cemalettin Can, "Her geçen gün artan müşteri memnuniyetiyle orantılı olarak satış mağazalarımızı da arttırmaktayız. Ürünleri ni müşterilerine marka değerine en uygun şekilde ulaştırmak için bayi ağı yapılanmasına önem veren CC Kozmetik, Türkiyede 106yı aşkın mağazada hizmet verirken yurt dışında da 100ün üzerinde mağazada satış yapmaktadır. Parfüm sektörü yenilik demektir ve biz bu yenilikçi anlayışla aylık düzenli olarak ürün çeşitliliğini güncellemekteyiz. Şu an 400 ün üzerinde parfüm çeşidimiz bulunmaktadır. İlaveten farklı koku ve ambalaj seçenekleri ile kolonya, EDP, deodorant, antiperspirant deodorant, farklı koku ve tasarım seçenekleriyle Reed Diffuser (ortam kokuları), araç kokuları, Body splash, Scent Marketing gibi ürün çeşitlerimiz bulunmaktadır dedi. Ar-Ge yatırımlarına büyük önem verdiklerinin altını çizen Cemalettin Can, "Bilimsel ve teknik bilgi birikimini arttırmak amacıyla, sistematik bir temele dayalı, yaratıcı çaba ve bu bilgi birikiminin yeni uygulamalarda kullanılması adına her türlü yatırımı desteklemekteyiz. Doğru ürünlerin seçimi konusunda firmamız; müşteriye önemli yarar sağlayan, rakiplere göre üstün fiyat ve performans özelliği olan, müşteri ihtiyaçlarını rakiplere göre daha iyi karşılayan farklı özellikli, daha yüksek kalitede ürünler geliştirmektedir. Elbette ki AR-GE çalışmasının olmazsa olmazı olan her projenin mutlaka bir müşterisi olmalıdır gerçeği unutulmadan; sistematik ve proje bazlı, ürüne dönüşecek karakterdeki çalışmalar yürütülmekte olup, üniversite sanayi işbirliği firmamız tarafından desteklenmektedir diye konuştu.
pazarda markalaşıyor
Koku üretim ve pazarlama faaliyetlerini Bursada gerçekleştiren Bagello, 3 yıl önce açıldığı dış pazardaki satış nokta sayısında yurt içini yakaladı.
Ülkemizin genel misyonuna uyumlu olarak uluslararası marka oluşturmak ve bir Türk markası olarak yurt dışında kalıcı pazar sağlamak misyonuyla faliyetlerini sürdüren Bargello, Ar-Ge çalışmaları sonucunda insan sağlığına hiçbir açıdan zarar vermeyen ürün yelpazesi, uzman ve dinamik ekibi ile, sistemini sürekli geliştiren, gelişmeleri izleyen değil, bir fiil yanında olan, güvenilir, saygın ve tercih edilen bir kuruluş haline geldi. Müşterilerine en doğru ürünleri uygun fiyatlar ile sağlayan ve gelişen sektörün müşterilerini ihtiyaçları ile buluşturan Bargello, tüm dünyada etkili bir marka olma hedefiyle büyümesini sürdürüyor. Bargello Yönetim Kurulu Başkanı Cemalettin Can, "Her geçen gün artan müşteri memnuniyetiyle orantılı olarak satış mağazalarımızı da arttırmaktayız. Ürünleri ni müşterilerine marka değerine en uygun şekilde ulaştırmak için bayi ağı yapılanmasına önem veren CC Kozmetik, Türkiyede 106yı aşkın mağazada hizmet verirken yurt dışında da 100ün üzerinde mağazada satış yapmaktadır. Parfüm sektörü yenilik demektir ve biz bu yenilikçi anlayışla aylık düzenli olarak ürün çeşitliliğini güncellemekteyiz. Şu an 400 ün üzerinde parfüm çeşidimiz bulunmaktadır. İlaveten farklı koku ve ambalaj seçenekleri ile kolonya, EDP, deodorant, antiperspirant deodorant, farklı koku ve tasarım seçenekleriyle Reed Diffuser (ortam kokuları), araç kokuları, Body splash, Scent Marketing gibi ürün çeşitlerimiz bulunmaktadır dedi. Ar-Ge yatırımlarına büyük önem verdiklerinin altını çizen Cemalettin Can, "Bilimsel ve teknik bilgi birikimini arttırmak amacıyla, sistematik bir temele dayalı, yaratıcı çaba ve bu bilgi birikiminin yeni uygulamalarda kullanılması adına her türlü yatırımı desteklemekteyiz. Doğru ürünlerin seçimi konusunda firmamız; müşteriye önemli yarar sağlayan, rakiplere göre üstün fiyat ve performans özelliği olan, müşteri ihtiyaçlarını rakiplere göre daha iyi karşılayan farklı özellikli, daha yüksek kalitede ürünler geliştirmektedir. Elbette ki AR-GE çalışmasının olmazsa olmazı olan her projenin mutlaka bir müşterisi olmalıdır gerçeği unutulmadan; sistematik ve proje bazlı, ürüne dönüşecek karakterdeki çalışmalar yürütülmekte olup, üniversite sanayi işbirliği firmamız tarafından desteklenmektedir diye konuştu.
Sayı: 985 - Sayı'nın Kapağı