banner6

İŞUCU İnsanı anlamak

4X4 25.07.2022, 20:29
İŞUCU  İnsanı anlamak

CAN EMİR / Satış Artırma Merkezi

SATIŞ GELİŞTİRME USTASI

Satış işi, insanı anlama işidir. Anlatan değil anlayan kişi satışın yıldızı olur. Anlamanın yolu da etkin dinleme, gözlem yapma, sezme ve değerlendirme yapmaktan geçiyor.

Satış stratejisinin merkezine “İnsanı Anlamayı” koyan profesyoneller hep satar, hep kazanır.

Güç sizinle olsun. Bol satışlar.

Satış Disiplini Nasıl Yaratılır?

Satış işi bir disiplin kurma ve metot işidir. Satış profesyonelinin en ayırt edici özelliği disiplinli olmasıdır. Satış disiplini geliştirmenin yolu güçlü hedefler oluşturmakla başlar. Hedef, yöntem, uygulama ve iyileştirme yöntemi ile satış disiplini oluşur.

Satış işinde yıldız satıcı olmanın 3 adımı;

• Hedeflerini yaz • Stratejini yap • Eyleme geç

4 X 4 Satışın bu haftaki konuğu Kayra Yemek Genel Müdür Yardımcısı Serkan Durmuş. Serkan Durmuş Gıda Mühendisi kimliği ile satış, müşteri ilişkileri ve üretim süreçlerini buluşturuyor.

Kayra’nın satış, iletişim ve markaya yaptığı yatırımlar ne yönde? 1/4

Özüne ve sözüne güvenilir bir firma olmak bu yoldaki en büyük önem sahip noktalardan biri.

şterileriniz, tedarikçileriniz ve çalışanlarınız tarafından güvenilir bir firma olmak, ticari değerin yanında etik değerleri olan ve sosyal sorumlulukları olan bir işletme olmanın sektörde marka olabilmek adına çok önemli olduğunu düşünüyorum.

Ayrıca direkt olarak insan sağlığına ve damak tadına hitap eden bir iş yaptığımızdan dolayı sağlıklı ve güvenilir gıda üretmek, yasal mevzuatlara bağlı kalarak kaliteli hammadde ive tecrübeli iş gücü ile sektörümüzdeki teknolojik yenilikleri takip ederek makine parkurunu geliştirerek yatırım yapmak ve bu alanda öncü firma olarak yer almak da marka olma yolunda büyük bir önem taşımakta.

Sektördeki müşteri memnuniyeti

standartları nasıl? 2/4

Sağlıklı ve hijyenik koşullarda hazırlanan yemeklerin özenle sunulması. Müşterinin talep ettiği sürede ve kesintisiz lojistik ile hizmet vermek. kabul edilebilir maliyetle bu hizmeti sağlayabilmek. Lezzet ve kalite kriterlerini standart olarak sağlayarak müşteriye büyük değişimler yaşatmamak. farklı ve özel lezzet, sunumlarla memnuniyetin devamlılığı ve arttırılmasına yönelik Ar Ge çalışmaları yapmak olarak sıralayabiliriz.

Satış, ikna, marka trenleri

ne yönde gelişiyor? 3/4

Değişen ve gelişen dünya ile satış ve ikna trendlerinde büyük değişimler göstermekle birlikte müşterinin temel ikna yolu markaya ve markanın gücüne güvenmekten geçiyor. Markanız güçlü ve güvenilir ise müşterinin size inancı da bir o kadar artıyor. profesyonelliğimizi ve tecrübemizi müşterimizin faydasına olacak şekilde aktarabiliyorsak bence karşılıklı olarak ikna oluyoruz.

Kayra’nın iletişime ve satışa

yaptığı yatırımlar nelerdir? 4/4

İletişim çok önemli. Bir de beklentinin büyük olduğu göz önünde bir marka iseniz tabi ki daha da önem arz ediyor. Bu nedenle sosyal medyadan , yazılı ve görsel basına dek firma olarak kamuoyunu bilgilendirici, sosyal sorumluluk projelerimizle faydalı ve salt yaptığımız işi değil sektörümüzü yönlendirici içerikler üreterek sürekli iletişimde kalıyoruz. Satış olmazsa olmazımız alanında uzman ekibimizi ürettiklerimizi satmak dışında müşterilerimizin bilgi alabilecekleri ve yaşadıkları sorunları ortadan kaldıracak alanında danışılacak birer uzman olarak yetiriyoruz ve bunun için profesyonel destek alarak gelişimimizi daima sürdürüyoruz.

Yorumlar (0)
12
kapalı
Günün Anketi Tümü
ABD Doları’nda yıl sonu beklentiniz nedir (TL) ?
ABD Doları’nda yıl sonu beklentiniz nedir (TL) ?
banner18
banner51