Bilet satışında da Kamil Koç devrimi
Yolcu taşımacılığında Türkiye markası olan Kamil Koç Otobüsleri A.Ş., internet, iletişim ve bankacılıktaki en son gelişmeleri devreye sokarak bilet satışında bir ilki yaratmaya hazırlanıyor. İcra Kurulu Başkanı Sena Kaleli, "Çok yakında bilet satış ATM'leri olan özel tasarım kiosklarında yolcularımıza kredi kartı ile bilet satış hizmeti verebileceğiz" dedi.
Kamil Koç'ta Çağrı Merkezleri aracılığı ile rezervasyon, yolcu şikayet ve önerilerini almada başarılı olduklarını, cep telefonu üzerinden bilet satış hizmeti vereceklerini, sms'lerin yaygınlaşmasının, iletişimi zenginleştirdiğini anlatan Sena Kaleli, "Artık daha ekonomik iletişim ve daha az kağıt tüketimi ile iletişim harcamalarımızın tüm detayına bir CD ile ulaşabiliyoruz. Telekom altyapısının olmadığı noktalarda mobil POS sayesinde kolay ve güvenli tahsilat yapıyor, data transferini sağlayabiliyoruz. Raporlama ve istatistik sonucunda, tüm bölgelerimizin maliyetlerini kontrol altında tutabiliyoruz. İnternet ve telefon bankacılığı hizmetleri işlerimizi hızlandırıyor" dedi.
Bilet otomasyon sistemi ile bütün satış noktalarını merkeze lease line ile bağladıklarını, GPRS ile araçların hız, kilometre, durak takibini yapabildiklerini, Rahat Hat ile yolculara otobüste ücretsiz İnternet hizmeti veren ilk firma olduklarını, bu hatlarda cep telefonlarının da kullanılabildiğini hatırlatan Kaleli, sektörde ilk olacak "kiosk" konusunda şunları söyledi:
"Kiosk uygulaması bir milat. Şirketler ileride terminal kirası, personel, SSK giderlerinin düşmesiyle, bilet fiyatlarının bile düşmesine neden olacak şekilde tasarruf sağlayacak. Hizmet, yolcunun ayağına gidecek.
Yolcu taşımacılığında Türkiye markası olan Kamil Koç Otobüsleri A.Ş., internet, iletişim ve bankacılıktaki en son gelişmeleri devreye sokarak bilet satışında bir ilki yaratmaya hazırlanıyor. İcra Kurulu Başkanı Sena Kaleli, "Çok yakında bilet satış ATM'leri olan özel tasarım kiosklarında yolcularımıza kredi kartı ile bilet satış hizmeti verebileceğiz" dedi.
Kamil Koç'ta Çağrı Merkezleri aracılığı ile rezervasyon, yolcu şikayet ve önerilerini almada başarılı olduklarını, cep telefonu üzerinden bilet satış hizmeti vereceklerini, sms'lerin yaygınlaşmasının, iletişimi zenginleştirdiğini anlatan Sena Kaleli, "Artık daha ekonomik iletişim ve daha az kağıt tüketimi ile iletişim harcamalarımızın tüm detayına bir CD ile ulaşabiliyoruz. Telekom altyapısının olmadığı noktalarda mobil POS sayesinde kolay ve güvenli tahsilat yapıyor, data transferini sağlayabiliyoruz. Raporlama ve istatistik sonucunda, tüm bölgelerimizin maliyetlerini kontrol altında tutabiliyoruz. İnternet ve telefon bankacılığı hizmetleri işlerimizi hızlandırıyor" dedi.
Bilet otomasyon sistemi ile bütün satış noktalarını merkeze lease line ile bağladıklarını, GPRS ile araçların hız, kilometre, durak takibini yapabildiklerini, Rahat Hat ile yolculara otobüste ücretsiz İnternet hizmeti veren ilk firma olduklarını, bu hatlarda cep telefonlarının da kullanılabildiğini hatırlatan Kaleli, sektörde ilk olacak "kiosk" konusunda şunları söyledi:
"Kiosk uygulaması bir milat. Şirketler ileride terminal kirası, personel, SSK giderlerinin düşmesiyle, bilet fiyatlarının bile düşmesine neden olacak şekilde tasarruf sağlayacak. Hizmet, yolcunun ayağına gidecek.
Sayı: 581 - Sayı'nın Kapağı