banner6

Geniş ürün yelpazesiyle fark yaratıyor

Geniş ürün yelpazesiyle fark yaratıyor

Söyleşi 26.05.2014, 21:00 26.05.2014, 21:00
Geniş ürün yelpazesiyle fark yaratıyor
Geniş ürün yelpazesiyle fark yaratıyor
Zeyde Tekstil
Mekanik perde sistemleri üreten Zeyde Tekstil, geniş ürün yelpazesiyle sektörde öne çıkmayı başarırken, müşterilerinin de beğenisi topluyor.
Stor perde üretimi yapmak amacıyla 2007 yılında kurulan Zeyde Tekstil, bugün zebra, stor, siluet, aris, dikey ve jaluzi perdeden oluşan farklı desen ve renkle mekanik perde üretimi yapıyor. Kendine ait bin 800 metrekare kapalı alana sahip fabrikada deneyimli kadrosuyla faaliyetlerini sürdüren Zeyde Tekstil, müşteri memnuniyetine verdiği önemi stoğunda bulundurduğu ürünlerin fazlalığıyla sağlıyor.
Müşterilerinin güveniyle bugünkü konumuna ulaşan Zeyde Tekstil, yenilikleri hızlı bir şekilde devreye almasıyla sektörün öncüleri arasında yer alıyor.
Gelişmekte olan sektör için sürekli yeni tasarımlar oluşturan ve müşterilerine daha fazla farklı ürün seçme olanağı sunan Zeyde Tekstil, kaliteye verdiği önem sayesinde üretimin her aşamasında oldukça hassas davranıyor. Türkiye genelinde kaliteli ve sektörde öne gelen firmalara hizmet veren Zeyde, yurtdışında başta Almanya olmak üzere Kanada, Rusya ve Ortadoğu ülkelerine ihracat yapıyor.
Sürekli iyileştirme yaklaşımı doğrultusunda tüm süreçteki verimliliği her geçen gün arttırmayı hedefleyen Zeyde Tekstil, alanında dünya çapında lider olabilmek için yolculuğunu sürdürüyor.
Markalaşmaya çok önem verdiklerini belirten Zeyde Tekstil kurucusu Levent Koygun, özellikle Almanya'da Zeyde Home adını verdikleri konsept mağazaları hayata geçirmeyi planladıklarını vurgulayarak şöyle devam etti.
"Hergeçen gün hızla yenilenen bir sektördeyiz, dolayısıyla kendimizi sürekli yenilemeye ve trendleri yakından takip etmeye büyük önem veriyoruz. Örneğin sektördeki son yenilik olan dijital baskı anlamında son derece iddialıyız. Slüet, stor ve zebra perdelere kendi desenlerimizin yanında müşterilerin istediği desenleri de uygulamaktayız. Sektörümüzde yeniliklerin öncüsü olabilmek için Ar-Ge'ye, satış ve pazarlamaya büyük önem veriyoruz
YA FARKLI OLACAKSINIZ YA FARKLI OLACAKSINIZ
Alanımızda yeniliklerin öncüsü olmak için çalıştığımızı ve bunu büyük ölçüde başardığımızı söyleyebilirim. Kendimizi yeniliklere çok çabuk adapte ediyoruz çünkü ilerlemek ve büyüyebilmek için buna mecburuz. Bu sektörde ayakta kalabilmek için farklı olmak zorundasınız bunun başka alternatifi yok. Özel ve farklı üretim yapmak maliyetleri yükseltiyormuş gibi gözüksede uzun vadede markaya büyük değer katmaktadır.
MÜŞTERİ KİTLESİNE ÖZEL KREASYONLAR
Çok çeşit kumaş ve desen var. Keza müşteri beğenileri de bir o kadar çeşitli. Bir Karadeniz Bölgesi ile Ege Bölgesi'nin beklenti ve beğenileri o kadar farklılıklar gösteriyor ki sınırı yok. Hiç satmayacağı düşünülen bir ürün ya da desen Doğu Anadolu'da yok satabiliyor. Biz tüm bu kültürlerin farklı taleplerine özel ürünler üreterek beğenirliliğimizi artırıyoruz. Türkiye'ye hitap ettiğimiz için her kültüre özgü kreasyon yapıyoruz. Sektör bu şekilde ilerlerken biz de bu hıza ayak uydurmak için durmaksızın araştırıyor ve farklıklar peşinde koşuyoruz.
7/24 İŞİMİZİN TAKİPÇİSİYİZ
Durmaksızın araştırıyor ve farklıklar peşinde koşuyoruz. Elbette bunu yapabilmenin en önemli unsuru işimizi çok sevmemizden geçiyor. Neredeyse günün 14-15 saatini çalışarak geçiriyoruz. Yurtiçi ve yurtdışı ziyaretler günlerimizi alıyor. Bu konuda en büyük mağduriyetini ailemiz yaşıyor. Son 2 yıl içinde yaptığımız çıkışla piyasada belli bir yere geldik ve markamız oturdu. Bu itibarımızı, markamızı ve müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmak için çalışıyoruz. Aranılan ve tercih edilen bir marka olma hedefiyle büyümeye devam ediyoruz. Uzun vadede ise yurtdışında markalaşmayı istiyoruz. Bunun ilk adımlarını Almanya, Azerbaycan, Kanada ve Bulgaristan gibi bazı ülkelerde atmaya başladık.
KOLEKSİYONLARIMIZDA İDDİALIYIZ
Fabrika üretimini sürdürürken Türkiye'nin 4 bir yanında ve hatta yurtdışında bu ürünlerin hakkınca tanıtılması için çalışan Zeyde Tekstil Ar-Ge ve Pazarlama Sorumlusu Ozan Ay ise, farklılık yaratmaya çok önem verdiklerini ifade etti.
Ozan Ay, kendi alanıyla ilgili şu bilgilere yer verdi:
"Hemen hemen gittiğim her şehirde Türkiye'de böyle bir kreasyonun olmadığını duyuyorum ve bu bizi oldukça mutlu ediyor. Çeşitlilik konusundaki iddiamızın müşterilerimiz tarafından dillendirilmesi çok gurur verici. 3 çeşit kartela ve kataloğumuz var, bunlardan biri sadece yurtdışına özel İngilizce-Türkçe açıklamalı, ürün detayı olan ve bol görsellik içeriyor. Diğer ikisi ise iç piyasaya yönelik orta ve üst segmentteki ürünleri içeriyor. Çok farklı ürün konseptine sahibiz ve bunun için çok çalışıyoruz. Yaptığımız işte kendimize çok güveniyoruz. Ar-Ge'yi kendi bünyemizde yürütüyoruz ancak profesyonel anlamda destek aldığımız arkadaşlarımız da var. Zengin bir kreasyona sahibiz. Başarılı olmamızın en büyük faktörü ekip çalışmasına verdiğimiz önemdir. Çok iyi bir ekibimiz var. Gerek üretim gerekse idari bölümlerimiz uyum içerisinde çalışmaktadır. Bu da ister istemez başarıyı getiriyor. Müşterilerimizin dilinden çok iyi anlıyoruz ve onların beklentilerini yerine getirme noktasında çok hassasız. Termin ve ürün kalitesinden taviz vermiyoruz. Bu bize önemli stok ve yüksek maliyetler getiriyor ama müşteri memnuniyeti bizim için herşeyden daha önemli.

Sayı: 942 - Sayı'nın Kapağı

Yorumlar (0)
12
kapalı
Günün Anketi Tümü
ABD Doları’nda yıl sonu beklentiniz nedir (TL) ?
ABD Doları’nda yıl sonu beklentiniz nedir (TL) ?
banner18
banner51