Zorlu Enerji, müşteri odaklı uygula­malarıyla Awards International ta­rafından bu yıl 2’ncisi düzenlenen Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri 2022’de, “Müşteri Deneyimi Dönüşümü” kategorisinde bronz ödülün sahibi oldu. Zorlu Enerji Grup Şirketleri, özellikle enerji sektöründe müşteri memnuniyeti ve deneyimi için geliştirilen ilk proje olan “Memnuniyet 4.0” isimli Ar-Ge projesi ile öne çıktı.

Sunvital Enerji’den 200. GES Projesi Sunvital Enerji’den 200. GES Projesi

Her alanda dijital dönüşüme yatırım yapıyor

“Memnuniyet 4.0 Projesi” kapsamında tüm talep ve şikayetleri tek bir noktada toplayan bir CRM platformu geliştirerek müşteri ihtiyaçlarına en kısa sürede yanıt vermek amacıyla özel sistemler oluşturan Zorlu Enerji, müşteri deneyimini dijital dö­nüşümle güçlendirmek için attığı adım­larla ödüle layık görüldü. Sektörde yaşanan dijital dönüşümün her kanalına yatırım yapan ve “Dijital Abonelik Hiz­meti”ni devreye alarak sektöründe ilke imza atmış olan Zorlu Enerji, “Uzaktan En­deks Okuma Projesi” ile müşterilerin çağrı merkezi veya dijital kanallar aracılığıyla fa­turalarını oluşturmalarını sağlarken, 2021 yılından bu yana elektrik dağıtım şirketi mobil uygulaması üzerinden müşterileri­nin anlık olarak planlı kesintileri öğrenme­sini ve arıza ihbarı bırakmasını sağlıyor.