Tridi, birçok üretici ve sanayici için zaman ve işgücü kaybına neden olan üretim tedarik süreçlerini dakikalar içinde çözüme kavuşturuyor.
Birçok üretici firmadan fiyat alma, tasarımın üretilebilirlik analizlerini yapma, talebi teknik olarak uygun ve boş kapasiteye sahip üreticiyle buluşturma gibi üretim tedarik süreçlerini kendi olanakları ile sürdürdüğü için zaman ve işgücü kaybı ile karşı karşıya kalıyor. Üstelik ürünün istediği gibi çıkmaması halinde bu süreç tekrarlanıyor, böylece yine bir zaman ve işgücü kaybı oluşuyor.
Otomotiv, Beyaz Eşya, Tüketici Elektroniği, Savunma Sanayii, Havacılık, Makine İmalat, Medikal, Elektronik Donanım, Start-up/Girişimciler gibi birçok sektöre hizmet veren Tridi’nin, alıcı tarafında endüstriyel B2B müşteriler; satıcı tarafında ise onların ihtiyaçlarını karşılayan üreticiler bulunuyor.
Talebe özel parça üretim hizmeti sunduklarını belirten Tridi Kurucu Ortağı ve Genel Müdürü Çınar Topaloğlu, “Türkiye’deki talebe özel üretim tedarik pazarı yaklaşık 2 milyar dolarlık iş hacmine sahip. Bu alan her geçen yıl şirketler tarafından daha da önem kazanıyor. Bir üretim öncesinde doğru üreticiyi bulma ve fiyat alma süreçleri zaman kayıplarına sebep oluyor.
Platformumuz, müşterilerin teklif alma süreçlerini saatlerden dakikalara, üretime geçme sürelerini ise günlerden saatlere kısaltıyor. Türkiye’de üretim tedarik süreçlerinin dijital dönüşümü konusunda çalışan teknoloji tabanlı tek firmayız. Şu anda rakibimiz, aslında geleneksel işleyişin kendisi.
Global arenada ise önemli iş hacmine sahip rakiplerimiz olduğunu söylemek mümkün. ABD, Avrupa ve Çin gibi büyük pazarlarda bu alanda faaliyet gösteren birçok firma var” dedi.