banner34

banner6

Sektörünün öncüsü Hisar Reklam

Sektörünün öncüsü Hisar Reklam

Şirketler 15.02.2010, 22:00 15.02.2010, 22:00
Sektörünün öncüsü Hisar Reklam
Sektörünün öncüsü Hisar Reklam

Geçtiğimiz günlerde 30uncu kuruluş yılını geride bırakan Hisar Reklamda 2020 stratejisi hazır.

Açık hava reklam sektörünün geleceğine tuttukları projeksiyonla Hisar Reklamı 40ıncı yıla taşıyacak olan 2020 stratejilerini şimdiden belirlediklerini belirten şirket Yönetim Kurulu Başkanı Aziz Eren, "Bu gün geldiğimiz noktada 3 bin 500 metrekarelik üretim tesisimizde 40 kişiyi aşkın bir ekiple 12 araçlık filomuzla, yıllardır Güney Marmarada sektör liderliğini sürdürmenin yanı sıra tüm Türkiyede ve yurtdışında Açık Hava Reklam uygulamaları gerçekleştirmekteyiz dedi.
İş hayatına ve sektöre ilk adımını, 1969 yılında bir atölyede çırak olarak çalışmaya başlayarak attıklarını belirten Eren, 1979 yılında kendi işini kurmaya karar vermesiyle birlikte Hisar Reklamın doğduğunu dile getirdi.
Kuruluşlarından itibaren sektörde yenilikçi yapılarıyla tanındıklarına işaret eden Eren, "İlk kurulduğumuz andan itibaren çıtamızı ulusal ve uluslar arası spesifik işleri gerçekleştirmek olarak koyduk. Bunun sonucunda Türkiyenin en önemli markalarıyla ve Türkiyeye gelen dünya çapındaki markalarla birlikte çalışma imkanını bulduk. Kurumsal firmalarla çalışıyor olmak Hisar Reklamın dünya standartlarında işler çıkarma yeterliliğini geliştirdi. Dünya çapında gerçekleştirilen fuarlara katılarak Açık Hava Reklam sektöründe dünyada yaşanan gelişmeleri sıkı bir şekilde takip etmek de üzerinde özenle durduğumuz diğer bir nokta oldu. Bunun getirisini de uluslar arası birçok proje gerçekleştirerek, yeni teknoloji ve reklam materyallerini Türkiyeye getiren ithalatçı firma olarak aldık diye konuştu.
YETERLİLİK YELPAZESİ ÇOK GENİŞ
Hisar Reklamın tabela yapımıyla yola çıktıklarını anımsatan Aziz Eren, gelinen noktada yol, çatı, duvar, pano çalışmaları, totem tabela çalışmaları, dekupe harf çalışmaları, neon aydınlatma uygulamaları, fuar standı tasarım ve imalatları, alışveriş merkezi ve mağaza içlerine yönelik çalışmalar, bilboard afişleri, şirketlerin araç filolarına yönelik kurumsal imaj uygulamaları, iç-dış mekan dijital baskı hizmetleri, televizyon stüdyoları için sahne tasarımı ve uygulamaları, ışıklı-ışıksız cephe pano çalışmaları, alüminyum oyma pano çalışmalarıyla gelişerek yola devam ettiklerini söyledi. Kendini sürekli yenileyen firmalarının Hayal Gücü sınır tanımayan, tasarımlarıyla en farklı, en çağdaş ve en hızlı hizmeti kaliteden ödün vermeden müşterileriyle buluşturmayı ilke edindiğini vurgulayan Aziz Eren, "Bünyemizde bulunan Ermika Reklamda da reklam sektörünün açık hava segmentinde kullanılan ara mamulleri ve makineleri gerek iç, gerekse dış pazarlardan tedarik ederek, uygulamacının kullanımına sunuyoruz. Ayrıca, pano, afiş, bilboard, tabela, fuar-stand çalışmalarımızın da ihracatını yapıyoruz dedi.
2010, YATIRIM YILI OLACAK
Vizyonlarının, Türkiyeye yenilikleri getirmek, misyonlarının da yenilikleri getirme vizyonlarını sürekli kılarak sektörün öncüsü olmak olduğunu ifade eden Aziz Eren; "Hisar Reklam, Güney Marmarada liderliği elinde bulunduruyor. Kendi sektöründe her zaman son teknolojiyle yatırımlarını sürdürür. Umutla baktığımız 2010 yılında makine parkuruna ciddi yatırım yaparak üretim kapasitemizi arttırmayı istiyoruz.
Kriz dolayısıyla biraz olsun frene basan Hisar Reklam 2010 yılında Açık Hava Reklam alanındaki yatırımlarını yapmaya tekrar hız verecek. Yaptığımız işlerle sektördeki öncü yenilikçi yapımızı devam ettireceğiz diye konuştu.
İKİNCİ KUŞAK KOLLARI SIVADI
Açık hava reklam sektöründe 10 yıllık periyotlar halinde büyük değişimlerin yaşandığını, geride kalan 30 yılda bu görüşlerinin de doğrulandığını Aziz Eren, "Hisar Reklam, 10 yılda bir gerçekleşen ve ayak uydurabilenlerin büyüme fırsatını yakaladığı değişimleri ıskalamadan 30 yılı geride bıraktı. Bu açıdan planlarımızı 10ar yıllık periyotlar halinde yapıyoruz. Hisar Reklamın bünyesinde ikinci kuşak yöneticiler bizlerin ve profesyonellerimizin gözetiminde kolları sıvadı. Dinamik ve proaktif olmayı mecbur kılan sektörümüzde ikinci kuşağın bizlerin tecrübeleri ışığında Hisar Reklamı ilk etapta 40ıncı yılına başarıyla taşıyacağına inanıyorum dedi.

Sayı: 719 - Sayı'nın Kapağı

Yorumlar (0)
12
kapalı
banner35
Günün Anketi Tümü
ABD Doları’nda yıl sonu beklentiniz nedir (TL) ?
ABD Doları’nda yıl sonu beklentiniz nedir (TL) ?
banner18