banner6

ELS Lift ihracatta hedef büyüttü

Türkiye’nin personel yükseltici platform sektöründe global ölçekte önemli çalışmalara imza atan ELS Lift, “Her yıl üç yeni ürün” mottosuyla girdiği 2021 yılında büyüme hedeflerini yükseltti. Türkiye’nin personel yükseltici platform alanındaki öncü markalarından ELS Lift’in Genel Müdürü Kerem Bayrak, “2020 yılı itibari ile hedeflediğimiz pazarlar arasında yer alan Amerika’da faaliyet göstermeye başladık” dedi.

Şirketler 08.02.2021, 20:23 08.02.2021, 20:23
ELS Lift ihracatta hedef büyüttü
Türkiye’nin personel yükseltici platform sektöründe global ölçekte önemli çalışmalara imza atan ELS Lift, “Her yıl üç yeni ürün” mottosuyla girdiği 2021 yılında büyüme hedeflerini yükseltti.

Türkiye’nin personel yükseltici platform alanındaki öncü markalarından ELS Lift’in Genel Müdürü Kerem Bayrak, “2020 yılı itibari ile hedeflediğimiz pazarlar arasında yer alan Amerika’da faaliyet göstermeye başladık” dedi.
Personel yükseltici platform sektörüne ürünleri ile yön veren ELS Lift, her geçen gün ürün gamını çeşitlendirmeye devam ediyor. ELS Lift’in Bursa’daki fabrikasında 100’ün üzerinde çalışanı ile yıllık ortalama olarak 1000 adet personel yükseltici platform üretme kapasitesine sahip olduklarını söyleyen Bayrak, bugün itibariyle üretimlerinin yüzde 65’ini ihraç ettiklerini ifade etti. “ELS Lift olarak Almanya, Fransa, İngiltere, İspanya, Hindistan, Ukrayna ve Belarus’taki mevcut bayiliklerimiz aracılığıyla dünyanın birçok noktasında adımızı duyuruyoruz” diyen Bayrak şöyle devam etti: Bu ülkelerin yanı sıra 25’den fazla ülkeye daha ürünlerimizi ihraç etmekteyiz. ELS Lift, Suudi Arabistan, Pakistan, Hollanda, Cezayir, İsviçre, Avusturya ve Amerika’da faaliyet göstermeye başladı.” 2020 yılı itibari ile Amerika’da faaliyetlerine başladıklarını söyleyen Bayrak, “2019 yılının sonu itibariyle yoğun bir şekilde eğilim gösterdiğimiz Amerika pazarında sürdürülebilir bir büyüme hedefliyoruz. Ayrıca yakın zamanda Avusturalya ve Asya pazarında yeni anlaşmalar gerçekleştirme çalışmalarımız da var” dedi.
2021’de yüzde 35 artış hedefi
İhracatta her yıl hedefledikleri yüzde 30’luk büyümeyi, 2021 yılında yüzde 35 olarak revize ettiklerini ifade eden Bayrak, bu duruma paralel olarak iç pazardaki mevcut paylarını da yüzde 55’ten yüzde 70’in üzerine çıkarmayı hedeflediklerini söyledi.
Bayrak, sözlerini şu şekilde sürdürdü: “Bahsi geçen büyümeyi destekleyecek şekilde, Türkiye’nin belli noktalarında hizmet verecek olan teknik servis ve bayi ağımız sayesinde etkin bir şekilde çalışmalarımızı hayata geçireceğiz. Üretimimizin çoğunluğunu ihraç eden bir firma olarak, yeni yılda global pazarda en az 3 yeni distribütörlük anlaşmasına imza atmayı temenni ediyoruz. ‘Her yıl üç yeni ürün’ mottomuza istinaden yurt içi ve yurt dışı pazardaki müşterilerimizin ihtiyaçlarına yönelik modelleri de piyasaya sürmeye hazırlanıyoruz.”

Yorumlar (0)
12
kapalı
Günün Anketi Tümü
ABD Doları’nda yıl sonu beklentiniz nedir (TL) ?
ABD Doları’nda yıl sonu beklentiniz nedir (TL) ?
banner18
banner51