banner34

banner50

banner6

Eğlence sektörünün vazgeçilmezi: Starpark

Eğlence sektörünün

Şirketler 05.04.2010, 21:00 05.04.2010, 21:00
Eğlence sektörünün vazgeçilmezi: Starpark
Eğlence sektörünün
vazgeçilmezi: Starpark

Yeni yapılan tüm alışveriş merkezlerinin oyun parkı kurumundaki bir numaralı tercihi olan Starpark, ülkemizde olduğu kadar dünyada da adından söz ettiriyor.

Çocukların ve gençlerin vazgeçilmez eğlence yerlerinden biri olan lunaparklar her ne kadar eskisi gibi rağbet görmese de, sektörün önemli bir üreticisi olan Starpark, tüm dünyayı oyun parkları ile donatıyor.
Starparkın markasıyla özdeşleşen ve "en eğlenceli patron ünvanıyla gönüllere taht kuran Galip Sakder ile eğlence sektörünü konuştuk.
AVMler açıldı lunaparklar kapandı
"Geçmişte lunaparklardan başka eğlence yerleri yoktu, sinemalar bu günkü gibi modern şartlarda hizmet vermiyorlardı ve fazla yoktu, şimdi ise günümüzde başta tv yayınları olmak üzere, tetris, commodore, pley statıon, bilgisaray tip oyunlar evlere girmeye başlayınca ve bunlara ilave olarak AVMlerin çoğalması ile mevcut lunaparkların kendilerini yenilememesi ile kurulu parkların arsalarının değerinin artması oldu.
İlgi azalıyor
Kaliteli hizmet veren lunaparklarda ilgi hala devam ediyor, gençlerin ilgisinin azalmasının en büyük nedenlerine gelince 2000 yılların gençliğinin internet ve tv sayesinde cafe, bar, internet cafe, ve discolara olan ilgiyi arttırdı. Dünyanın her ülkesinde bu ilgi azalmaya devam ediyor ve alternatifler aramaya devam ediyorlar.
Lunaparkların kurulu olduğu yerlerin değerlerinin artması, çoğu parkın şehrin tam orta merkezi yerinde bulunması ve etrafın şikayetlerinin artması nedeniyle böyle gözüküyor.
Hizmeti ayağa götürüyoruz
AVMlerin çoğalması ve insanların bu yerlere rağbet etmesi nedeniyle hizmeti insanların ayağına götürüyoruz. AVMlere gelen bir müşteri içeri girdiği bir AVMden her türlü ihtiyacını karşılamak istiyor. Gıdadan, giyime, sinemadan eğlence merkezlerine, bu nedenle her açılan bir AVM de bir eğlence parkı kurmak zorunda kalıyoruz, kimi yerden kazanıyoruz kimi yerden zarar ediyoruz.
Amacımız franchising
2010 yılı için 4 yeni AVM projemiz var, amacımız franchising vererek işletmeleri çoğaltmaktır. 1950 yıllarda İzmir panayırında rahmetli Babam Ömer Sakderden aldığımız bayrağı daha ileriye götürmek, geleceğimizin teminatı olan çocuklarımıza tatil zamanlarını en güzel şekilde geçirmelerini sağlamak için çalışıyoruz.

Sayı: 726 - Sayı'nın Kapağı

Yorumlar (0)
12
kapalı
banner35
Günün Anketi Tümü
ABD Doları’nda yıl sonu beklentiniz nedir (TL) ?
ABD Doları’nda yıl sonu beklentiniz nedir (TL) ?
banner18