banner8

banner13

banner6

Endüstriyel reklamcılıkta ilklerin firması

Bursa’da endüstriyel reklam sektörünün öncüsü Hisar Reklam, hem sektöre getirdiği yenilikler hem de sunduğu kaliteli hizmetlerle, başta ulusal markalar olmak üzere çok sayıda firmanın açıkhava reklamcılığı alanındaki çözüm ortağı konumunda.   41 yıllık tecrübesiyle hem Bursa’da hem de Türkiye’de sektörüne önemli kazanımlar sağlayan Hisar Reklam, 1 Mart 2020 tarihinde yeni yerine taşınmasıyla birlikte hizmet kalitesini daha da yukarı taşımayı başardı.

Sektörel Haberler 21.09.2020, 13:05 21.09.2020, 13:05
Endüstriyel reklamcılıkta ilklerin firması
Bursa’da endüstriyel reklam sektörünün öncüsü Hisar Reklam, hem sektöre getirdiği yenilikler hem de sunduğu kaliteli hizmetlerle, başta ulusal markalar olmak üzere çok sayıda firmanın açıkhava reklamcılığı alanındaki çözüm ortağı konumunda.

 

41 yıllık tecrübesiyle hem Bursa’da hem de Türkiye’de sektörüne önemli kazanımlar sağlayan Hisar Reklam, 1 Mart 2020 tarihinde yeni yerine taşınmasıyla birlikte hizmet kalitesini daha da yukarı taşımayı başardı. Hisar Reklam’ın uzun süreli başarısından, sektördeki trend ve çözülmesi gereken sıkıntılar hakkında açıklamalarda bulunan firma ortakları Orhan Eren ve Erhan Altun, kendilerini reklamcılık sektörünün müteahhitleri olarak tanımladıklarını dile getirerek, Hisar Reklam’ın kurumsal kimliği ve kalitesiyle Türkiye ve Bursa’nın önemli şirketleri tarafından tercih edildiğini dile getirdiler. Hisar Reklam’ın hikayesinin 1972 yılında İstanbul Beşiktaş’ta başladığını ifade eden Orhan Eren, “Firmamız ‘Hisar’ adını bu dönemde, Anadolu Hisarı manzarasına sahip bir işyerinde faaliyet göstermesinden alıyor. Kurucumuz Aziz Eren, İstanbul’da iki yıllık çalışmanın ardından Bursa’ya dönme kararı alıyor. 1979 yılından itibaren Hisar Reklam faaliyetlerini Bursa’da sürdürüyor. Ben de 9 yaşında bu firmada çıraklığa başladım. Eski hattatların yanında mesleği öğrendik. 2010 yılında abim vefat edince, uzun yıllardır firmamızda pazarlama müdürlüğü yapan Erhan Bey’i ortaklık yapımıza dahil ettik” dedi.

“Reklamcılık sektörünün müteahhitleriyiz”

Endüstriyel reklam sektörüne birçok ilki Hisar Reklam’ın getirdiğini vurgulayan Eren, “Sektörümüzde 1993 yılında ilk limited ve bunun ardından anonim şirkete dönen ilk firmayız. Bunun yanı sıra, Türkiye’de 1989 yılında alanımızda ilk bilgisayar kullanan, 1989 yılında ülkeye dijital baskıyı ilk getiren firmayız. O dönemlerde bilgisayar kullandığımız için bize karşı çıkanlar, sonrasında bu teknolojiyi öğrenmek için bizden yardım istediler. Firma olarak, Açıkhava Reklamcıları Derneği’nin kuruluşuna da öncülük ettik” diye konuştu. Sektörde Hisar Reklam için ‘kaliteli’ imajının hakim olduğuna dikkat çeken Eren, “Biz kendimizi reklamcılık sektörünün müteahhitleri olarak görüyoruz. Kaliteli mal kullandığınız zaman, yaptığınız iş de kaliteli oluyor. Biz hem Bursa’nın hem de Türkiye’nin büyük ve kurumsal firmalarıyla, 20- 25 yıl gibi  uzun yıllardır çalışıyoruz. Şirket işleyişimizi onların kurumsal yapısıyla benzer bir şekilde yürüttüğümüz için tercih edilen bir konumdayız” şeklinde konuştu.

“Öncü sektörüz”

Endüstriyel reklam sektöründeki son trendler ve yaşanan teknolojik gelişmeler hakkında açıklamalarda bulunan firma ortağı Erhan Altun ise, son dönemde aydınlatmada LED, baskıda da solvent içermeyen, doğaya ve çevreye saygılı UVI teknolojisinin ön plana çıktığını ifade ederek, “Her zaman son teknolojileri takip etmeye, makinelerimizi yenilemeye ve kendini güncellemeye gayret gösteriyoruz. Sektörümüz 10- 15 meslek dalını içeren bir sektör” dedi. Sektörün önemli sorunları arasında nitelikli araman eleman yetersizliği olduğunu söyleyen Altun, “Bursa’da irili ufaklı 300’e yakın firma var. Dolayısıyla meslek liselerinde bir bölümüz olsa mezun olacak tüm öğrencilerin işi hazır şimdiden” şeklinde konuştu. Endüstriyel reklamcılığın ekonomiyi değerlendirme açısından öncü sektörlerden biri konumunda olduğunu kaydeden Altun, “Ekonomi zarar gördüğü zaman ilk etkilenen, ekonomi canlandığı zaman ilk hareketlenen sektörlerden biriyiz. Pandemi döneminde yaklaşık iki ay boyunca işlerimizde bir durgunluk yaşansa da normalleşmeyle birlikte tekrardan bir yoğunluk başladı. Ancak biz pandemi dönemini de boş geçirmemek adına dezenfektan stantları, pleksi ayraçlar ve laminasyonlu stickerlar ürettik” diye konuştu.

Yorumlar (0)
30
açık
Günün Anketi Tümü
ABD Doları’nda yıl sonu beklentiniz nedir (TL) ?
ABD Doları’nda yıl sonu beklentiniz nedir (TL) ?