banner34

banner50

banner6

Demircioğlu Group sürekli yeniliği hedefliyor

Yedek parça ve şase imalatında “sürekli yenilik” ilkesiyle Türkiye’nin önde gelen üreticilerinden biri olmayı başaran, geçmişte ithal edilen çok sayıda parçayı üreterek bugün dünyanın dört bir yanına ihraç eden Demircioğlu Group, kaliteli üretim ve çağdaş işletme anlayışıyla, ülke ve Bursa ekonomisine katma değer sağlamayı sürdürüyor.   Demircioğlu Group’un üçüncü kuşak yöneticisi, Genel Müdür Osman Aşlav, grup olarak gerçekleştirdikleri faaliyetleri, gelecek dönem yatırım ve ihracat hedeflerini EKOHABER Gazetesi’ne açıkladı.

Gündem 08.09.2020, 13:07 08.09.2020, 13:07
Demircioğlu Group sürekli yeniliği hedefliyor
Yedek parça ve şase imalatında “sürekli yenilik” ilkesiyle Türkiye’nin önde gelen üreticilerinden biri olmayı başaran, geçmişte ithal edilen çok sayıda parçayı üreterek bugün dünyanın dört bir yanına ihraç eden Demircioğlu Group, kaliteli üretim ve çağdaş işletme anlayışıyla, ülke ve Bursa ekonomisine katma değer sağlamayı sürdürüyor.

 

Demircioğlu Group’un üçüncü kuşak yöneticisi, Genel Müdür Osman Aşlav, grup olarak gerçekleştirdikleri faaliyetleri, gelecek dönem yatırım ve ihracat hedeflerini EKOHABER Gazetesi’ne açıkladı. Demircioğlu Group’un hikayesinin 1964 yılında Bursa’da küçük bir atölyede başladığını ifade eden Osman Aşlav, “Dedemiz at arabalarına tekerlek imal edermiş. Bu yüzden Arabacı Osman diye tanınırmış. Dedemden sonra, babam bir atölye açarak, o yıllardaki araç potansiyeline bağlı olarak aktarma organları dizaynı ve tamiri yapmaya başlamış. 1986 yılında da müşterilerimizden gelen istekler doğrultusunda kendi imalathanemizi açtık. 15 Eylül 1995’ten itibaren de şirketin yönetimini üç kardeş olarak biz devraldık” dedi.

 

“Başarının anahtarı ekip ruhundan geçiyor”

Uzun süreli başarının anahtarının ekip ruhuyla çalışmaktan geçtiğine dikkat çeken Demircioğlu Group Genel Müdürü Osman Aşlav, “Üç kardeş olarak üçümüzün de şirketteki görevi ayrı. Hedeflerimiz var. Bu hedefler zaman zaman piyasanın şartlarına göre revize olabiliyor ama biz koyduğumuz hedeflerin üzerine kararlılıkla gitmeye çalışıyoruz. Hiçbir müşterimizin hakkımızda kötü bir algıya sahip olmaması için dürüst bir şekilde çalışıyor ve onlara daha iyi hizmet vermek adına fazla mesai harcıyoruz” diye konuştu.Demircioğlu Group olarak, geçmişte ithal edilen ürünlerin, şu anda ihracatçısı konumunda olduklarının altını çizen Aşlav, “Sektörde çeyrek asırdır faaliyet gösterdiğimiz için, müşterilerimizin ihtiyaçlarının ne olduğunu iyi sentez ediyoruz ve buna göre ürünler imal ediyoruz. Ürünlerimizi farklılaştırmak için üretim tekniklerimizi geliştiriyoruz. Parçanın kalitesini, kullanımını etkileyecek tarzdaki özel teknikleri de bildiğimiz için bu konularda titiz davranıyoruz. Yeniliklere açık olarak, sürekli araştırıyor ve kendimizi geliştiriyoruz” şeklinde konuştu. Aşlav, Demircioğlu Group’un üretim kalemlerini ise şöyle sıraladı; “Otobüs, kamyon ve dorse sektörüne ait profil şase, körük taşıyıcı traversleri, viraj denge çubukları, körük alt pistonları ve üst pleytlerinin üretimini yapıyoruz. Kaliteli üretim ve çağdaş işletme anlayışımızla, ülke ekonomisine katma değer sağlıyoruz. Bu sene biraz daha alt segmente indik ve minibüsler için de üretime başladık.”

 

Demircioğlu Group’un ihracat başarısı

Genellikle Avrupa ülkelerine ihracat gerçekleştirdiklerini ifade eden Aşlav, bununla beraber Brezilya, Çin ve Hindistan pazarlarında da yer aldıklarını kaydetti. 2019 yılında firmanın toplam cirosu içinde, ihracat payının yüzde 60 olduğunu belirten Aşlav, kendileri için kabul edilebilir kriterin yüzde 30 yerli satış, yüzde 70 ihracat olduğunu sözlerine ekleyerek, “İhracatta öncelikli hedefimiz, ihracat gerçekleştirdiğimiz 15 lokasyonda pazar hakimiyetimizi güçlendirmek ve ürün çeşitliliğimizi artırmak” dedi.

Ar-Ge merkezi ile müşterilerin taleplerine yönelik üretim

Şirket olarak mottolarından bir tanesinin ‘Forover Inovation’ (Sürekli Yenilik) olduğuna işaret eden Aşlav, “Bu bağlamda yaklaşık 2 yıl önce 32 kişilik Ar-Ge ekibimizle, sektörümüze ve işimize yenilikler katmaya, rakiplerimizden farklılaşmaya çalışıyoruz. Çoğunlukla müşterilerimizle ortak projelerde yer alıyor ve onların talepleri doğrultusunda ürünler imal ediyoruz” diye konuştu

 

Yorumlar (0)
12
kapalı
banner35
Günün Anketi Tümü
ABD Doları’nda yıl sonu beklentiniz nedir (TL) ?
ABD Doları’nda yıl sonu beklentiniz nedir (TL) ?
banner18
banner51