banner34

banner6

Buluş müşterinizle gerçekleşir!

Buluş müşterinizle gerçekleşir! Üretimde rekabet edebilmek, rakip kalabilmek günden güne zorlaşmaktadır. Sürekli alışılagelen müşteri ihtiyaçlarını karşılamak ve müşteri beklentilerinin önüne geçmek tabiri işin özünü oluşturmaktadır.

Finans 24.12.2012, 22:00 24.12.2012, 22:00
Buluş müşterinizle  gerçekleşir!
Buluş müşterinizle
gerçekleşir!

Üretimde rekabet edebilmek, rakip kalabilmek günden güne zorlaşmaktadır.
Sürekli alışılagelen müşteri ihtiyaçlarını karşılamak ve müşteri beklentilerinin önüne geçmek tabiri işin özünü oluşturmaktadır.
Bu tabiri sadece slogan olarak kullanmayıp işletmelerinin hayat felsefesi haline getiren kuruluşlar başarıya ulaşırken, slogan şeklinde sürekli tekrarlayan kuruluşlar başarılı olamamakta, her zaman ikinci ve daha aşağı sıralarda kalmaktadırlar.
Başarısızlık önce yerinde saymak daha sonra geri gitmek ve sonrasında da yok olup gitmeyi beraberinde getirmektedir.
Bugün birçok işletme müşterinin önemini anlamış durumdadır.
Fakat müşteri ile bir araya gelip müşterinin problemlerini dinleyip çözüm getirici sistemleri kurup, kurulan sistemleri canlı tutmadıklarından ciddi bir rekabet gücüyle karşılaştıklarında sıkıntılar yaşamaktadırlar.
Nihai ürünü kullanan müşterilerden veri toplanarak bu verilerin ışığında tekrardan düzenlemelerin yapılması birçok müşteri problemini kısa sürelerde gidereceği gibi rekabet gücünü de artıracaktır.
Bu sebeple işletmelerin Ar-Ge mühendislerinin belirli sürelerle müşterilerle buluşturulması onları dinlemeleri, onlarla toplantılar düzenleyip şikâyetlerini dinlemeleri birçok buluşun temelini oluşturacaktır.
Evet, bazı işletmelerde satış sonrası servis ve hizmet anlayışı çok gelişmiştir.
Bu işletmeleri incelediğinizde zaten birçoğunun sektörde lider firmalar olduğunu göreceksiniz.
Fakat özellikle problemlerle karşılaşan servislerin iş yoğunluklarından dolayı Ar-Ge mühendislerini geri beslemeleri bazen sıkıntılı olabilmektedir.
Küçücük bir problemin çözümü büyük bir buluş olarak ortaya çıkabilmektedir.
Buluş özünde bir probleme getirilen teknik çözümdür. Siz mevcut Ar-Genizde birçok yenilikler yapabilirsiniz ve ciddi kaynak ayırabilirsiniz fakat işletim sisteminiz yanlış ise müşterinizin değil de kendi kafanızdaki problemleri çözmüş olursunuz.
Dolayısıyla elde ettiğiniz ürün müşteri problemlerini değil sizin probleminizi çözmüş olur ve kısa sürede popülerliliğini yitirerek üretim bandınızdan kalkar.
Son kullanıcılar ile çok sıkı iletişim halinde olursanız, son kullanıcının yaşadığı problemleri doğru tespit eder ve doğru çözümler getirebilirsiniz.
Son kullanıcı ile sıkı iletişim rekabet gücünü müthiş derecede artırır.
Güzel günler dileklerimle...

Sayı: 868 - Sayı'nın Kapağı

Yorumlar (0)
12
kapalı
banner35
Günün Anketi Tümü
ABD Doları’nda yıl sonu beklentiniz nedir (TL) ?
ABD Doları’nda yıl sonu beklentiniz nedir (TL) ?
banner18