Bursalı Havlunun
hedefi büyümek
2009 yılına kadar yüzde 20lik bir büyüme gerçekleştiren Bursalı Havlu, önümüzdeki süreçte bu oranı yakalamak için kolları sıvadı.
Bursanın havlu üretimindeki önemli markalarından Bursalı Havlu, dünya sınırlarını zorluyor.
50 milyon TLlik cirosu ve 20 milyon dolarlık ihracatıyla Bursadaki ilk 40 şirket arasında yer alan Bursalı Havlu, 2010 yılında büyüme odaklı bir politika izleyecek.
1979 yılında Süleyman Bursalı Tekstil San. ve Tic. A.Ş. olarak kurulan Bursalı Havlunun 1982 yılında havlu imalatına geçtiğini ve ihracata başladığını belirten şirket Yönetim Kurulu Başkanı Fuat Bursalı, "Bursada önemli bir yer edinen Bursalı Havlu, sanayileşme sürecinde güçlü ve emin adımlarla yerini almıştır. 1995 yılında hızla büyüyen teknoloji ile kendisini sürekli yenileyerek üretim kapasitesini arttırmıştır. Temelinde "Kaliteyi ve "Müşteri Memnuniyeti ilkesini benimseyen bir firmadır. Firmamız boyahane, dokuma ve konfeksiyon prosesleriyle birlikte entegre bir tesistir. Ham maddesi pamuk ile başlayan üretim son aşamada mamül olarak müşteri isteğine uygun olarak üretilir dedi.
Yüksek katma değerli havlu bornoz ve plaj havluları ürettiklerini dile getiren Fuat Bursalı, Avrupa, ABD ve Rusyadaki market ve toptancılara yönelik üretim yaptıklarını söyledi.
Rusyada "Bursalı Havlu markası ile satış yaptıklarını vurgulayan Fuat Bursalı, "25 bin metrekare kapalı alanda 5 milyon kg/yıl pamuk ipliği ve kumaş boya, 3.5 milyon kg/yıl havlu bornoz ve plaj havlusu üretim kapasitemizle entegre bir tesise sahibiz. 20 milyon dolarlık ihracatımızla Bursanın ilk 40 firmasından biriyiz. 350 kişiye istihdam olanağı sunmaktayız.
Toplam 56 dokuma tezgahı mevcut olup yıllık 2650 ton/yıl üretim kapasitesine sahibiz. 50 milyon TLlik ciroya sahip olan firmamız 2009 yılına kadar yüzde 20lik bir büyüme sağlamıştır. Bu yıl 2009 yılında kaybettiğimiz kapasiteleri tekrar yakalamak hedefindeyiz ancak biraz zor gibi görünüyor. Hükümetimizin ekonomideki bizi etkileyen özellikle kur politikaları ve dünya ekonomisinin krizden çıkması eski ticari hacimlere dönmemizi sağlayabilir. Geleceğimize bu tarz iyileştirmeler yön verecektir diye konuştu.
hedefi büyümek
2009 yılına kadar yüzde 20lik bir büyüme gerçekleştiren Bursalı Havlu, önümüzdeki süreçte bu oranı yakalamak için kolları sıvadı.
Bursanın havlu üretimindeki önemli markalarından Bursalı Havlu, dünya sınırlarını zorluyor.
50 milyon TLlik cirosu ve 20 milyon dolarlık ihracatıyla Bursadaki ilk 40 şirket arasında yer alan Bursalı Havlu, 2010 yılında büyüme odaklı bir politika izleyecek.
1979 yılında Süleyman Bursalı Tekstil San. ve Tic. A.Ş. olarak kurulan Bursalı Havlunun 1982 yılında havlu imalatına geçtiğini ve ihracata başladığını belirten şirket Yönetim Kurulu Başkanı Fuat Bursalı, "Bursada önemli bir yer edinen Bursalı Havlu, sanayileşme sürecinde güçlü ve emin adımlarla yerini almıştır. 1995 yılında hızla büyüyen teknoloji ile kendisini sürekli yenileyerek üretim kapasitesini arttırmıştır. Temelinde "Kaliteyi ve "Müşteri Memnuniyeti ilkesini benimseyen bir firmadır. Firmamız boyahane, dokuma ve konfeksiyon prosesleriyle birlikte entegre bir tesistir. Ham maddesi pamuk ile başlayan üretim son aşamada mamül olarak müşteri isteğine uygun olarak üretilir dedi.
Yüksek katma değerli havlu bornoz ve plaj havluları ürettiklerini dile getiren Fuat Bursalı, Avrupa, ABD ve Rusyadaki market ve toptancılara yönelik üretim yaptıklarını söyledi.
Rusyada "Bursalı Havlu markası ile satış yaptıklarını vurgulayan Fuat Bursalı, "25 bin metrekare kapalı alanda 5 milyon kg/yıl pamuk ipliği ve kumaş boya, 3.5 milyon kg/yıl havlu bornoz ve plaj havlusu üretim kapasitemizle entegre bir tesise sahibiz. 20 milyon dolarlık ihracatımızla Bursanın ilk 40 firmasından biriyiz. 350 kişiye istihdam olanağı sunmaktayız.
Toplam 56 dokuma tezgahı mevcut olup yıllık 2650 ton/yıl üretim kapasitesine sahibiz. 50 milyon TLlik ciroya sahip olan firmamız 2009 yılına kadar yüzde 20lik bir büyüme sağlamıştır. Bu yıl 2009 yılında kaybettiğimiz kapasiteleri tekrar yakalamak hedefindeyiz ancak biraz zor gibi görünüyor. Hükümetimizin ekonomideki bizi etkileyen özellikle kur politikaları ve dünya ekonomisinin krizden çıkması eski ticari hacimlere dönmemizi sağlayabilir. Geleceğimize bu tarz iyileştirmeler yön verecektir diye konuştu.
Sayı: 720 - Sayı'nın Kapağı