Haber Detayı - Bebe fuarı ilgi gördü
Bebe fuarı ilgi gördü

Bebe fuarı ilgi gördü

BTSO ve TÜYAP Bursa Fuarcılık A.Ş. işbirliği ve BEKSİAD'ın destekleriyle düzenlenen Junioshow Fuarı beşinci kez kapılarını açtı. 110 firmanın katılımcı olarak yer aldığı, 0-12 yaş arası bebe ve çocuk hazır giyimi sonbahar -kış kreasyonlarının görücüye çıktığı fuarda, 50 ülkeden 1.000'e yakın yabancı alıcı da firmalarla iş görüşmeleri gerçekleştirdi.

Uluslararası alanda rekabetin giderek zorlaştığı bir ortamda Ur-Ge projeleri ve yenilikçi duruşuyla Bursa bebe ve çocuk konfeksiyon sektörünün güçlü temsilcileri, fuarda rüzgârın yönünü yenilikçi ürün çeşitleriyle değiştirdi.
BTSO Meclis Başkanı Ali Uğur, ilk kez 2016 yılında düzenlenen Junioshow'un kısa sürede önemli bir gelişim kaydettiğini söyledi. Ali Uğur, 'Bursa, bebe çocuk konfeksiyonu üretiminin en önemli kentlerinden bir tanesi. Ancak sadece iyi ürün üretmek pazar başarısı için artık yeterli olmuyor. Firmalarımızın iyi pazarlama ve satış stratejilerine sahip olmaları, fuarlarda yer almaları gerekiyor' diye konuştu.TÜYAP Bursa Fuarcılık Genel Müdürü İlhan Ersözlü, Junioshow fuarının kısa süre içerisinde sektörde bir marka haline geldiğini söyledi. BEKSİAD Başkanı Ömer Yıldız ise yapmış olduğu konuşmada fuarların sektörün ve Bursa'nın tanıtımına önemli katkılar sağladığını vurguladı. Junioshow'un sektörün gücünün bir resmi olduğunu belirten Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, BTSO, TÜYAP ve BEKSİAD'a fuarın düzenlenmesindeki katkılarından dolayı teşekkür etti.
Facebook
Sayı: 1157 - Tarih: 10.07.2018
Yazarlarımız